Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

[teema 22.2.] MINÄ ITSE

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 22 Helmikuu 2006.

Tosiaan nähty aikaisemminkin, mutta edelleen hyvä idea ja toteutus. Kuvaajan ilmekin on rento ja luonnollisen leppoisa lavastetusta tilanteesta huolimatta. Mukava katsoa uudelleenkin :)

* * *
    Samaan tapaan myös vimman Jääkaappi-kuva on mainion ilmeikäs.

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Explorer selaajat eivät näe kuvaa, ääkköset toimivat huonosti näissä linkeissä :) Tai siis itse en näe..

Osaako joku tehdä tuon linkin sellaiseksi, että kuva näkyy (prsenttimerkkejä yms, mutta miten?)

2. campv

campv Ylläpidon jäsen

2 309
    110
    63
    Hmm, minulla tämä linkki MBnet toimi exploderilla ihan ok.

3. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    fiksasin kuvalinkkauksen osoitteen, nyt pitäis näkyä.

4. maksy

maksy

145
    0
    0
    Yritettiin siis sitä mitä Vita jo alkujaan odottelikin. Eli "Minä ite", ei Minä itse. Malli ei tosin ollut kovin halukas kuuntelemaan kuvaajan ohjeita ja halutunlainen käsienliike jäi saamatta sekä ylimääräistä liikettä kuvaan pääsi. Mutta kuitenkin tarpeeksi "Minä ite" on kehon kielenä . Näin saa oman pärstän esittely odottaa edelleen. :)

5. SamuH

SamuH

21
    0
    0
    Vähän paljasta pintaa, kova kontrasti, latistetut värisävyt, rankka terävöitys, käytetty idea?
    Noh, "Minä itse" "Minun itseni" ottamana. Sanokaa te toimiiko, itse pidän. =)

6. koska "Minä itse" pitää kuvan tyylistä, on se sillon hyvä tekijän mielestä. Sopii siis teemaan :)