Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

[teema 22.2.] MINÄ ITSE

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 22 Helmikuu 2006.

1. msb

msb

147
    0
    0
    Kylläpä siinä riittää habaa piteleen pidempääkin putkea, ei tartte vakaajia ;>

Oma itseni - pitkä, laiha ja piilossa.

2. Vetäistääs oma räpsy ketjun jatkeeksi. Tässä vielä räpsimisvälineenä "vanha" D70.

3. Tää on jo vanha kuva, mutta menkööt.

4. juice

juice

912
    0
    0
    Esikoisen syntymän aikoihin

5. Onko jossain samalla idealla tehty? :´(
    Tuon kehittelin yön pimeinä hetkinä. Päässä on pyörinyt muullakin tavalla toteutettuna samaa settiä.

6. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Niin siis toi pohja on vissiin lainattu ja oman naaman oot vaan heittänyt tuohon päälle?

7. Jep, pohja on netistä ja naama heitetty päälle

8. azunda

azunda

13
    0
    0
    Ensimmäinen mv-kehitys, viesti ja kuva tällä foorumilla.

9. Jones

Jones

429
    0
    0
    Mää itte.

10. Jätkä tunturissa...

11. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Tierbmesjavri? Näyttäis vähän :)

12. Jones

Jones

429
    0
    0
    Tommosen tykin kanssa pakko olla Rovajärvi :D

13. Gilbbesjávri se vaan siinä...

14. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Tässä on täytynyt olla julmetun pitkä valotusaika, kun olet itse ehtinyt kuvaan. Silti ilman jalustaa otettu kuva on tärähtämätön.

15. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Tai kakkonen kivelle aseteltuna ja 10s vitka...

Tai apulainen jolle on kerrottu, että "älä koske mihinkään, paitsi laukaisunappiin, laita yläraja siten, että jalkojen alle jää tunturia yhtä paljon kuin horisontin päälle taivasta. Vasen reuna hiukan tuosta kivestä oikealle, niin ettei se kivi näy etsimessä, sanon kun painat laukaisijaa"... Eli malli, joka ei tuolloin itse laukaise kameraa on sommitellut, miettinyt kuvan ja on kuvan kuvaaja, avustaja vain painaa laukaisinta ja korvaa jalustan..

16. oishan se ketjun aloittajakin joutanut oman kuvan esille laittaa..vai? :)

17. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Ketjun aloittaja on 'teema-ketjua' aloitellut alusta saakka...joten ei voi olettaa että ´MINÄ ITE'-kuva tipahtais automaattisesti esille. Sitäpaitti näkyyhän se tän ketjun ekassa viestissä siinä vasemmalla. Aika söpö.

18. Ptjoo, eipä tosiaan ole itse ottama, eikä siinä tapauksessa "oma kuva". Pitäisköhän tuo kuva heivata h*lvettin tuosta... Noo, voishan sitä väittää että 10s. vitkalla, vaan eipä menis läpi; kukapa sitä nyt tunturin laella viitsii itsestään tuollaisia kuvia ottaa, eli sovitaan vaikka että Jarin spekulaatio nro 2.:n mukainen kuvio oli tässä :)... Kiirettä piti jätkällätuolloinmuutenkin...

19. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    eipä tuota joka teemaan tule osallistuttua.. tähän on ollu kyllä harkinnassa, mutta ei oo saanu aikaseksi kuvattua mitään..

ja teeman periaate on se, että kuva on itse otettu. sen vois lisätä itseasiassa tonne ohjeistukseen.. tässä ketjussa on aika montakin kuvaa, joita ei ole itse otettu, eli ihan hyvä pointti JPulta ja mvuorilta. teeman alkuperäinen tarkoitushan on tuottaa samasta aiheesta erinäköisiä kuvia. sen takia olen vähän pettynyt, että tämä ketju on täynnä omakuvia, eikä esim. ainuttakaan tenavaa jolla on "minä itse!"-vaihde päällä ;)

mun puolesta saa jäädä nuo kuvat tähän ketjuun (jos niiden julkaisuun on saatu lupa..), korjailen vaan vastaisuuden varalta tuota ohjeistusta..

20. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Sisäpiiritietoa?