kokeillaampas tällaista aihetta välillä.. HAHMO, olkaatten hyvät. *** ohjeistusta: yksi kuva / palstalainen, kuva tähän ketjuun. toivomuksena olisi, että kuva olisi persoonallinen ja kuvaajansa näköinen. eli harkintaa peliin. myös kommentit mahtuvat tähän samaan ketjuun. älkää kuitenkaan käyttäkö kuvalainauksia, vaan viitatkaa kommentoidessanne tarkoittamaanne kuvaan jotenkin muuten. teema on tiedotteena parisen viikkoa, minkä jälkeen se muutetaan normaaliksi viestiksi. tämä ei estä uusien kuvien postaamista ohjeet kuvan koosta, linkittämisestä ja muista jutuista löytyvät täältä: http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=103 ***
Nieppi laittoi mun mielestä tosi nätin kuvan. Tulee mieleen levyn kansi jossa on lohikäärme. Joku stratovariuksen tapainen kevyt metallibändi. Tosi kaunis asento kyllä. Pidin. Kun ei itsellä oikein nykyään tuu muuta kuin koirista kuvia ja tylsiä yritelmiä niin laitetaan yksi vanhempi räpsy kun vielä en tiennyt mikä on oikeastaan kamera.
Tällainen "hahmo" olisi minulla tarjolla. Kuvattu äidin kasvistosta, jonka se keräsi koulutyttönä joskus 50-luvulla.
Hienoimpia kuvia, joita olet tänne laittanut - minun mielestäni. Ei ehkä teknisesti niin kymppikamaa kuin monet koirakuvasi, mutta pärjää muilla ansioilla. Tämä kuva nyt ei juuri hehku laadullaan, mutta kun sellainen sattui olemaan kiintarilla jo valmiiksi, ja on aiheeseen sopiva ja kertoo vielä minustakin jotain. Niinpä:
Tattis Emerik. Kuvattu 6x9cm Realalle Sinarilla muutama vuosi sitten. Jos sä tahdot, niin voin pistää sulle vedoksen tulemaan. Laitan muutenkin kuvia lähiaikoina IFIlle printattavaksi. Lähetä osoite vaikka YVnä. Ei maksa mitään.
Ouh, toi oli kohteliasta. En mä kehtaa, jäis ihan vaivaamaan mua oikeesti. Mutta oikeesti kiitos tosi paljon toi oli tosi kohteliasta ja hieno ele kyllä. Mutta joudun kieltäytymään eleestä.
OK. Kiitos kehuista kuitenkin. Onhan tuossa jotain japanilaista omastakin mielestäni. Kuvasin muistaaksni pienen valopöydän päällä niitä ikivanhoja kuivattuja kasveja, jotta sain tuon paperin kuvion mukaan. Noita on montakin erilaista kuvaa tuolla kansiossa.
Joo toi käy kyl ihan melkein maalauksesta tietyllä tapaa siis. Oikeastaan se teippi pitäisi ottaa pois. Mut pitää joskus itsekkin funtsia voisko hyödyntää jotain vastaavaa idistä kuvissa. Efekti on tosi hieno kyllä.
Se teippi kuuluu kuvaan kun reprotaan...oikeesti. Ja reprostahan tuossa on kyse...tosin tyylikkäästä sellaisesta. (Jos ymmärsin oikein. Siis kuvattu palkilla kasviota ja se kuivattu/puristettu kasvi on teipillä kinni paperissa). Ja tämän ei ollut tarkoitus vähätellä kuvaa... kuva on todella herkkä.
Niin no mä ajattelin et kuvassahan olisi siistimpi ettei näkyisi se teippi mut on ihan eri asia saaha se teippi pois särkemättä haurasta kasvia. Joskus piti noita kasveja itsekkin keräillä ja aika tuskaahan se oli kun ne piti kuivattaa sit päätellä mikähän se olikaan tääkin kasvi huh huh..
Mun mielestäni sen teipin nimenomaan pitääkin näkyä. Muuten olisin sen ottanut pois jo aikoinaan kuvatessa, tahi viimeistään nyt jälkeenpäin kuvankäsittelyssä tunti-pari sitten. Toihan on ihan todellakin lähes sananmukaisesti reprokuva. Nykyään homman tietysti voisi suorittaa skannerilla ihan ilman kameraakin. Nätisti se kasvi on siihen asettunut, kun se on aikoinaan siihen liiskattu. Jep.
Okkei, te tiedätte paremmin. Mulla meni näin pitkään ennen kuin tajusin ton e-0r "hahmon"! Tosi hyvä ja varmasti hiton sisäpiirimäinen juttu tuota ei kyllä helposti tajua ellei itse ole.. (Enpäs sano)