Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

[teema 19.7.] YÖ

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 19 Heinäkuu 2005.

    jopas on viime yö ollu mauton..
     
  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Huomaa kyllä että aamuyöstä on kuvia laitettu. On pimein teema mitä on ollutkaan.. :O
     
  2. simoj

    simoj

    87
    0
    0
    Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa...
     
  3. Joutu oikeen leikkimään indiana jonesia että löys tän kuvan kuva cd:n tuolta kenkälaatikoista. Viime kesältä, ja lampuissa oleva kohina johtuu EHKÄ siitä että sattu olemaan filminä jotaki neljäsatasta ;)
    [​IMG]

    ***

    korjattu url että kuva näkyy
    ++Vita
     
  4. YpyCL9V

    YpyCL9V Member

    597
    2
    18
  5. Eeveli

    Eeveli

    48
    0
    0
    Vanha pokkariräpsy Jerusalemista.
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Hurja on kyllä sato ollut, todella hurja. Tähän teemaan sopisi nyt kyllä sen yhden sankarin juhannusteemassa ollut kuva öisestä eiffel-tornista :)
     
  7. Öinen kuva Gotlannista
     
  8. ttr

    ttr Member

    108
    1
    16
    ---
     
  9. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Yöllisiä unia, olisi mennyt edelliseenkin teemaan tosin mut yöllä myöskin unia nähdään.. ;)
     
  10. Luomaa

    Luomaa Member

    113
    0
    16
    VR kannattaa...
     
  11. Kyllä mun kirkkovenekuva tais voittaa, vaikkei tämä mikään kilpailu ollutkaan.
     
  12. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ainakin mauttomuudessa. ;)
     
  13. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Mä luulin et se oli joku ötökkä linssillä.
     
  14. Minä tykkään tuosta Viruksen minimalistisesta kuvasta. Joskus pimeä kuva toimii. Tässä joutuu kuvan sisällön ja kohteiden muodot päättelemään itse pienistä vihjeistä..

    Emeltä hieno komposiitti. Tuommoisia ne koirien unet taitaa olla :)
     
  15. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Thanks. Itsekkin oon tyytyväinen tuohon kuvaan, vaikka hitusen meneekin taiteelliseksi. Mut omalla tavalla se on kuva joka on aito. Eli vili ajoi takaa jänistä ja pellollahan se pysyi sen perässä sitten metsässä kadotti kuten on arvattavissa. Ja yöllö sitten se näkee unta metsästyksestä ja voi hyvin päätellä että se käy uudestaan päivän tapahtumat läpi. Sikäli jännä että koiran simmut voi olla välillä auki ja ne liikkuu sitten. Tietysti äkkiseltään luulisi että toinen on hereillä mutta nukkuu ja ääntelee veikeästi. No taas mä tarinoin. :)
     
  16. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vois Vita ruveta uutta teemaa funtsimaan. Hiukan tylsistyttää jo. :)