Joutu oikeen leikkimään indiana jonesia että löys tän kuvan kuva cd:n tuolta kenkälaatikoista. Viime kesältä, ja lampuissa oleva kohina johtuu EHKÄ siitä että sattu olemaan filminä jotaki neljäsatasta *** korjattu url että kuva näkyy ++Vita
Hurja on kyllä sato ollut, todella hurja. Tähän teemaan sopisi nyt kyllä sen yhden sankarin juhannusteemassa ollut kuva öisestä eiffel-tornista
Minä tykkään tuosta Viruksen minimalistisesta kuvasta. Joskus pimeä kuva toimii. Tässä joutuu kuvan sisällön ja kohteiden muodot päättelemään itse pienistä vihjeistä.. Emeltä hieno komposiitti. Tuommoisia ne koirien unet taitaa olla
Thanks. Itsekkin oon tyytyväinen tuohon kuvaan, vaikka hitusen meneekin taiteelliseksi. Mut omalla tavalla se on kuva joka on aito. Eli vili ajoi takaa jänistä ja pellollahan se pysyi sen perässä sitten metsässä kadotti kuten on arvattavissa. Ja yöllö sitten se näkee unta metsästyksestä ja voi hyvin päätellä että se käy uudestaan päivän tapahtumat läpi. Sikäli jännä että koiran simmut voi olla välillä auki ja ne liikkuu sitten. Tietysti äkkiseltään luulisi että toinen on hereillä mutta nukkuu ja ääntelee veikeästi. No taas mä tarinoin.