paistelee toi aurinko niin kivasti, että tuli tämmönen aihe mieleen.. ja sitte mielikuvitus kirkkaaksi *** ohjeistusta: yksi kuva / palstalainen, kuva tähän ketjuun. toivomuksena olisi, että kuva olisi persoonallinen ja kuvaajansa näköinen. eli harkintaa peliin. kuvan tulee olla sen ko. palstalaisen itse ottama, ja toivottavaa olisi myös että kuva olisi vartavasten otettu teeman aihetta silmälläpitäen. poikkeukset toki sallitaan, jos kuva istuu aiheineen hyvin meneillään olevaan teemaan. myös kommentit mahtuvat tähän samaan ketjuun. älkää kuitenkaan käyttäkö kuvalainauksia, vaan viitatkaa kommentoidessanne tarkoittamaanne kuvaan jotenkin muuten. teema on tiedotteena parisen viikkoa, minkä jälkeen se muutetaan normaaliksi viestiksi. tämä ei estä uusien kuvien postaamista ohjeet kuvan koosta, linkittämisestä ja muista jutuista löytyvät täältä: http://www.kameralaukku.com/viewtopic.php?t=103 ***
Kiitos. Mulla on toinen kuva otettu samassa tilanteessa, mikä on vaaleampi ja pystyasennossa. Mutta syystä kuin toisesta, itse pidän tästä enemmän. Tilanne oli niin surrealistinen, päivä oli tylsän harmaa ja kolea, mutta pallon noustessa ylemmäksi, olisi voinut luulla nousseensa taivaaseen. Kaikki oli ihan hiljaa, aurinko paistoi uskomattoman kirkkaasti ja lämpimästi, valkoiset pumpulimaiset pilvet säkenöivät valkoisuudessaan. Värifilkalla olisi saanut hienon kuvan, mutta ehkä vähän tylsän. Halusin jotain erikoisempaa, joten räiskin kuvat mvsina. Ehkä ensi kerralla toisin sitten.