Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Joo, se kuvanpidin on vähän mikkihiiri tekniikkaa. Olen ajatellut sellaista veden paineella NOUSEVAA pidintä, ei heiluttavaa, se liike kun on aika kriittinen tuosta veden paineesta ja printtien määrästä. Pääasiahan on että printit pysyvät irrallaan pitimistä, että huuhtoutuvat, ja että ilmkuplat eivät estä veden liikettä emulsiossa. Näytän skitsin kun tavataan. JV
Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Noniin nyt on auton persiissä aito Kostinerin pesuri... ja jumalattoman iso. Taitaapi olla jotain 60 x 60 kokoon asti menevä. Täytyy vaan yrittää jotenki 30x40 printtejä saada ongittua sieltä pohjalta poies Joten enää ei tartte miettiä tee-se-itse vaihtoehtoa.
Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Onneksi olkoon. Pitäisi riittää vähäksi aikaa. Montako arkkia mahtuu kerralla? Paljonko jouduit kärsimään, vai onko liikesalaisuus?
Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Eikö tullut mukana "nostokeppiä"? Sellainenhan siinä alunperin on matkassa. kapa
Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Hinta oli sellainen joka myyjän ja ostajan välisessä väännössä muodostui. Ei päätähuimaava, mutta toisaalta tämän hetkiseen rahatilanteeseen nähden siinä rajamailla... Nostokepukka puuttui. Eikös se ole ihan sellanen perus akryylipatukka? Onkos sulla kuvaa sellasesta, niin vois ite hankkia akryylistä sellasen...
Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Ei ole nyt kuvaa, mutta kuvailu on tässä: Ihan tavallinen akryylipatukka. Kai niistä seinien hukkapaloista sahattu. Alle viisi senttiä leveä ja toinen pää hiottu viistoksi. Idea yksinkertaisesti se, että keppi työnnetää veteen ja painetaan kuvaan kiinni väliseinää vasten, ja sitten yksinkertaisesti nostetaan ylös. Kepakko tarttuu sen verran paperiin kiinni, kun neste poistuu välistä, että paperi saadaan yli altaan reunojen. Sitten vaan sormilla paperista kiinni jne... kapa
Vs: Tee-se-itse arkistopesuri Kyhäsin arkistopesurin mallia Siwa ja halpa. Rakennustarvikkeina juomavesiastia ja verkkohyllyjä. Vesi ylhäältä sisään ja alhaalta ulos, tai vaihtoehtoisesti letku pohjalle ja vesi reunojen yli lattialle. Saa nähdä miten toimii.