Vs: tavallisehko asia Mä olen jo vähän kyllästynyt näihin, tulee fiilis että on laiskistuttu kuvaamiseen ja panostettu näppäriin nimiin. Onhan se kiva pyöritellä kaiken näköisiä juttuja nupissa, mutta ainakaan minä en löydä entisen kaltaisia oivalluksia ja visuaalisuutta.
Vs: tavallisehko asia Samoilla linjoilla.Toki kaveri osaa kuvata ,mutta tuo näppärä nimeäminen ja pieni juoni kuvassa toki puree kuin pieni shakkipeli netissä.
Vs: tavallisehko asia Totta on että RP:n tyyli on muuttunut, mutta minun mielestäni ei välttämättä huononpaan suuntaan. Tämä nykymeininki on aika Kaurismäkeläistä, ja siinä on aimo annos tuota ankean melankolista arkihuumoria. Suomen parhaita valokuvaajia, sanon minä!
Vs: tavallisehko asia Hieno kuva kuten yleensä. Rurik Pallossa arvostan että hän keskittyy kuvaamiseen eikä tietokoneen näppäimistön kuluttamiseen. Valokuvausforumissa tämä on erityisen hyvä ominaisuus.
Vs: tavallisehko asia Minä oikeastaan kaipaan RP:n parhaita kuvia. Olivat hauskoja, teräväkatseisia ja visuaalisesti tehokkaita. Tämän kuvan lakonisuudessa on se probleemi, että kun tyyli on viety tarpeeksi pitkälle, ja otsikkokin viritetty yläpilveksi, niin kuvaan ei jää oikeastaan mitään sisältöä.
Vs: tavallisehko asia Nyt kyllä yleisenkeskustelun myllynkivet veti herneen nenään Ottakapa tuo tuoli pois kuva ei ole mitään.Sopivasti hoideltu lavastus ja nätti nimi toimii.Pitäisi itsekkin ottaa oppia.
Vs: tavallisehko asia Hieno on. Niin utuista, että kaikki tuolin ympärillä tuntuu negatiiviselta tilalta. Omaan silmään miellyttäisi silti sen verran tiukempi otos, että ylhäältä olisi johdot ja suurin osa tolpista veks. Pusikkoa pidemmälle piiloon vasempaan alakolmannekseen.
Vs: tavallisehko asia No voisko joku kertoa tämän kuvan erinomaisuuden. Jos ei halua tähän paljastaa voi laittaa vaikka mulle yksityisviestillä.
Vs: tavallisehko asia En tiedä, mutta kyllä tämä yksinkertaisuudessaan ja ehkä jopa Kaurismäkeläisyydessään kiehtoo minuakin. Tavallinen tuoli, mutta silti, kuvassa jokin kiehtoo.