Toisaalla kirjoititte itsestänne. Kertokaapa hieman itsestänne kuvan avulla. Enkä tarkoita nyt pelkkää passikuvaa. Lisätkää kuvaan elementtejä, jotka kertovat itsestänne jotain... Ellei muuten niin sitten kuvamanipulaation avulla =)
Kiusataanpa teitä nyt uudestaan. Viimeksi tämä osoittautui ihan liian vaikeaksi aiheeksi. Käyttäkää vähän mielikuvitusta. Ei siis tarvi ottaa kuvaa omasta pärstästä peilin kautta =) Vitahan tuosa joskus ajatteli teemaksikin jotain tähän suuntaan...
muuvink! mä oon ihan narsissi ja nakkaan pari kuvaa, molemmat on nähty jo täällä palstalla kylläkin.. kuva1 kuva2 tahtois kovasti määki koirun kans kuvan ittestäni, ei oo vaan kukaan ottanu..
Omakuvia on mulla aika paljon.. tosin viimeaikoina ei ole tullut niitä taas otettua. Joku kysyi joskus tästä nimenomaisesta kuvasta, että "mitä haluat kuvalla itsestäsi kertoa?" ...emmätiiä.. ehkä mä vaan oon aika paska jätkä!
EDIT: Uusi kuva rikkinäistten linkkien paikalle... Ensimmäinen kuva on alunperin DeviantArtia tehty - siksi siinä on to teksti, enkä jaksanut poistaa sitä. Jälkimmäinen on sitten naamakuva.
Se ei ole käytössä muualla kuin yksittäisissä kuvissa ja muistikuvani mukaan myynti&osto puolella. Voit kiertää hiukan seuraavalla tavalla. Laitat kuvasi tuonne kuva puolelle normaalisti ja sitten painat kuvan kun olet asentanut niin hiiren oikeaa nappia ja sieltä "näytä kuva". Jolloin pääset puhtaaseen kuvaan ja kopiot linkin ja sitten linkität kuvan tänne "img" käskyillä. Ymmärsitkö yhtään mistä puhun? Luonnollisesti jos sulla on omaa kotisivua niin sinne kuva sitten.