Vs: Aitoa tavaraa Miksi muuten tv:ssa ei pyöri reality sarjaa ( suurin lihottaja).Kapahan dokumettia paljon kuvanneena tuo taas asian selväksi.
Vs: Aitoa tavaraa Ahhhh.... luomua ilman koneistettuja prosesseja, lisäaineita ja pakkauksia. Ainoastaan sitä itteensä.
Vs: Aitoa tavaraa Naureskelivat minulle tuolla Paprikamaassa, kun kerroin, että käytämme etupäässä rypsiöljyä(voilla täydennettynä) paistamiseen. "Öljy on autoille" vastasivat. kapa
Vs: Aitoa tavaraa Pari kertaa viikon Romaniassa kotimajoituksessa nautiskelleena voin vahvistaa.... aito on aitoa. Perunamuusiinkin tulee ihan toinen maku, kun siihen on sulatettu hiukan ihraa mukaan.... Suomessahan esim. kanan- ja sianlihan erottaa lähinnä ulkonäöstä, tarkkaan katsomalla. Maku on about sama, siis ei mikään.
Vs: Aitoa tavaraa Yläosan höyryt ja hihojen käärimiset kohdillaan. Ilkeen luonnollista, no, puudutettuihin sisäelimiin ei yleensä satu. Kuka ny leikkausta ilman puudutusta? Hyvinki nähty.
Vs: Aitoa tavaraa Pala maksaa, olkaatten hyvät. Itse teurastajan tarjoamana. On arvostettu mestari alallaan. Tähän loppuvat nämä kuvat. On niitä lisääkin, mutta menevät muualle. Ainakin parhaimmat (omasta mielestäni). kapa
Vs: Aitoa tavaraa Pitäähän se ruoka tappaa ennen syömistä! Nuorna miehenä tuli kokaistua kaikenlaista, pari vuotta jopa kasvissyöntiä. Olisi ehkä jatkunut hieman pitempään, jos olisin silloin nähnyt näitä Hannu
Vs: Aitoa tavaraa Meillä oli kesäpossuja, jotka lahdattiin ja syötiin kotona. Silloin kuulin puhuttavan, että vaaksan verran pitäisi olla läskiä, jotta siaksi voisi kutsua. Oli silloinkin jo niin hoikiksi jalostettuja ja rehujen sisältö lääkäreiden laskemia, että aika vähärasvaisia olivat. Kuvat jää näin vähän irrallisiksi. Mutta tekisihän se hyvää varmaan jokaiselle osallistua tuollaiseen toimenpiteeseen. Ihminen on peto siinä kuin muutkin pedot. Kotitalouden opetukseen peruskoulussa tulisi kuulua sian lahtaus.
Vs: Aitoa tavaraa No joo, mun oli vähän pakko "suurennella" tuota suuntaustani kun on julkisesti leimattu täällä..