Vs: Taru Omasta mielestäni kuva kokonaisuudessaan melko perinteinen, liikaakin tavallisella pokkarilla äkkiä räpsäistyn näköinen. Itse ehkä olisin rajannut kuvaa tiukemmin, antanut enemmän tilaa kasvoille ja vähemmän taustaa ja ylävartaloa. Lisäsalamalla ja kuvakulman vaihdolla/henkilön erilaisella asennolla erilainen valo ja erilaiset varjot voisivat tuoda kuvaan elävyyttä ja jotain mielenkiintoista. Nyt kuva kokonaisuudessaan jää ainakin omasta mielestä vähän tylsäksi.
Vs: Taru En ole mestari neuvomaan,mutta pienellä vaivalla tästä saa paremman.Korjasin valotusta ,rajausta.Poistin karmit ja kahvan.Tein aika ripeästi joten sanomistakin kai jäi.Onnea parisuhteelle t kimo edit .ylös en saanut tilaa karvan verran kun ei ollut alkuperäisessäkään.
Vs: Taru Kimo sää varastit mun kuvani,voisin tehdä susta rikos-ilmoituksen et edes kysynyt lupaa että saako muokata. Ja se ei ollu mikään räpsy vaan suunniteltu kuva,itte se sano et ei salamoita olisin kyl ottanut salamat mukaan mut se ei suostunu. Ja koittakaa nyt tajuta et mul on oma firma. Ja Kimo poista muokattu kuva heti tai otan yhteyttä ylläpitoon.
Vs: Taru Pikku Teemukin tietää hyvin et toisen kuvan luvatta muokkaaminen ja uudelleen julkaisu on tekijän oikeus rikos.
Vs: Taru En ole ihan varma voiko tuota rikokseksi määritellä. Tämä on kuitenkin suljettu foorumi ja ei taida olla ihan niin julkinen. En osaa sanoa mitenkä tekijänoikeus laki sitä tulkitsee. Itse näkisin että kyseessä on enemmänkin piittaamattomuus ja sillätavoin epäsopivaa käytöstä ja toimintaa. Hyi hyi ja soo soo...ja pari virtuaali karttakeppi iskua sormille. Käytäntö on että kuvanjulkaisun yhteydessä sanotaan haluaako kuvasta nähtäväksi toisen muokkaamia näkemyksiä. Ellei näin mainitse on selvää että sitä ei saa tehdä. (itse olen joskus kauan aikaa sitten sanonut että minun kuviani saa muokata. No en silloin tajunnut että on syytä aina erikseen se kertoa. Tänäpäivänä teenkin niin että sanon että saa esittää oman käsitellyn version)
Vs: Taru Jos Miialla on oma firma, niin minä ottaisin ainakin avosylin vastaan kritiikin, palautteen ja kaikki visiot tehostaakseni omaa myyntiä muille. Minulla ei ole fimaa eikä tarkoitusta myydä kenellekkään, teen pelkästään omaa settiä, mutta kivahan se on kaikenlainen kritiikki kuulla ja sen tehostaakseni vielä enemmän omaa näkemystä asioista. kuvasta: kuva on jopa minun silmiini aika tasapaksu normi potretti, ei mitenkään erikoinen. Mutten sano, että kuva olisi huono. eli aika +-0. (hyvä ihminen, älä laita tänne kuvia näytille, jos et kestä kritiikkiä.)
Vs: Taru Missäs hoitokodis se Miia asustelee ja onko teillä monta asukkia siellä? Onnea vaan Miia-medialle ja piehän yritys pystys, aivan upeita kuvia olet ottanut..