Vs: Taru Olen samaa mieltä,ne olis voinu rajata pois ne roinat,toisaalta Scott Kelby opettaa et pään yläpuolelle ei saa jättää liikaa tilaa. No mielipide asioita.
Vs: Taru Näitä minäkin osaan ottaa; Kuvattavalla jäykistynyt ilme, valoitus "melkein" kohdalleen, rajaus pakko otta tiukkana ja taustalla vinossa olevia ovenkarmeja... Higg
Vs: Taru Niin minäkin pidän sitä simmosena,kuvassa ei sinänsä suuria vikoja mutta korjattavaakin olisi.
Vs: Taru (Tähänastinen "rakentava" kritiikki ei ole nähdäkseni antanut ymmärtää, että kuvassa ei olisi suuria vikoja, vaan lukijan mielikuvaksi tulee, että kuvassa on lähinnä vikoja. Higginsin lausuma tarkoitti ymmärtääkseni suomeksi, että hänkin osaa ottaa huonoja potretteja. Se toki kannattaa kokea rakentavaksi, mutta enemmänkin se saattaa olla realiteettien toteaminen, ilman muuta rakentavaa viestiä parantamisesta kuin että pohjalta on ainoa tie ylöspäin.)
Vs: Taru Mää tyhjennän lääkekaappini,mää olen täys nolla te vihaatte mua ja musta ei ole mihinkään no valotus on kohdallaan sitä te ette voi kieltää tuliko selväksi? Mitattu kameran valotusmittarilla.
Vs: Taru Voin mää ottaa vaikka huomenna paremmankin potretin studiossani saatanan pään aukojat,aina te haukutte mun kuviani saatana. Ja tää ei ollu mikään firman keikka vaan ihan maksuton ja siks en tehny parastani.
Vs: Taru Tämä kävisi juuri ammattilaiselle esimerkkinä siitä, miksi potreteista kannattaa maksaa jotakin... Higg Juuri tämänlaisia kuvia ( Ai sulla on kunnon kamera otetaans kuva tai serkkupojan 40-v joo se ..... varmaan osaa kun sillä on se proo pitkä putki ) olen yrittänyt omalta kortiltani hissukseen hävittää... Higg
Vs: Taru Ei taida parempaa seppää näin löytyä, sorry.... Eikä sinulta löydy kuitenkaan täyskennoa? Higg
Vs: Taru Ei löydy vielä mut syksyl löytyy vaihdan 40D 5D malliin. No ehkä taisin vähän yli reagoida mut kai nyt Higgins hyvä myönnät et valotus on kohdillaan,ja toi on mun tyttöystävä ja ehkä tuleva vaimo.