Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

tarttiskohan mennä...

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 14 Maaliskuu 2012.

    Vs: tarttiskohan mennä...

    jos ajattelit että A6, niin ei se vaan esim R8 cabriolet tai A7, ei huono auto ollenkaan...
     
  1. Vs: tarttiskohan mennä...

    Minulle "se" M-Leica on edelleenkin M4.
     
  2. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 268
    47
    48
    Vs: tarttiskohan mennä...

    Jaa, jos filkkaleikan nyt ostaisin olisi se mittarittomista ehdottomasti SS M3 ja mittarillisista MP 0,85.
     
  3. Vs: tarttiskohan mennä...

    Audi ei vaan kuulu kategoriaan luksustuote, vaikka niillä tuo R8 Spyder olisikin. Onhan Skodallakin Fabia WRC. A7 on sinänsä hyvän näköinen Sportbackina mutta Cabrioletina estetiikka ei toimi. Ei luksusta.
    -p-
     
  4. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: tarttiskohan mennä...

    ei ole mikään luksustuote ,mutta paras auto mitä mulla on ollu tähän asti eikä ruostu käsiin:)
     
  5. Vs: tarttiskohan mennä...

    Audi, ON Luxustuote, mutta ei HUUDA olevansa. R8 on parempi urheiluauto kuin useimmat ferrarit, lambot ja muut. Uusi ferrari nelivetonen  4 paikkanen vetää sitten vähän vertoja Audi A7:lle... Sorry vaan..
     
  6. Vs: tarttiskohan mennä...

    Itselläni ei ole vielä Audia ollut, mutta A7 Sportback on kyllä framilla jos/kun vuoden kuluttua vaihto seuraavaan alkaa kiinnostaa.
    -p-
     
  7. Vs: tarttiskohan mennä...

    Kyllä Volkkari juu hyvä on.
     
  8. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: tarttiskohan mennä...

    Kaikilla pääsee paikkaan B . Kuten kameroissa,eri tavalla.Toiset kolisee vähemmän ja toiset enemmän.Volkkarihan on oikeasti hyvä ja varsinkin uusi Kupla on kiinnostava.
     
  9. Vs: tarttiskohan mennä...

    Ja luksustuote, koska niillä on se Phaeton.
    -p-
     
  10. Vs: tarttiskohan mennä...

    Olen sitä ajanut ja se on auto jonka jotkut ostaa vielä "omalla rahalla". musta nahka sisusta, panelit harjattua alumiinia ja hiilikuitujäljitelmää sisäällä, kaikki ulko kromi muutettu mustaksi ja 30% tummennetut lasit, logot pois... uh huh...takaluukkuun mahtuu sitten "kaikki" mitä fotari tarvitsee reissuun...
     
  11. sahe69

    sahe69 Well-Known Member

    10 268
    47
    48
    Vs: tarttiskohan mennä...

    Audi on burberryskoda :)
     
  12. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: tarttiskohan mennä...

    Meilla on Dacia Logan, ajettu jo yli 7000 kilometriä, eikä vian vikaa. On ilmastointi, radio ja vaikka mitä. Taakse mahtuu Leican lisäksi vaikka iso palkki ja jalustat, koira ja pari kukkoakin kapsäkkien lisäksi. Varmaan sillä pääsis Berliiniinkin. On se vaan luksusta.

    kapa
     
  13. Vs: tarttiskohan mennä...

    Mä olen varmaan ihan väärässä seurassa. Mä tykkään Morganista...
     
  14. mvuori

    mvuori Well-Known Member

    10 669
    132
    63
    Vs: tarttiskohan mennä...

    Voisittekohan pitää autokerhonne kokouksen ihan jossain muualla.
     
  15. Vs: tarttiskohan mennä...

    ei voida =)
    Volkkari on luksus-Seat, ja meillä on Seat.
     
  16. Vs: tarttiskohan mennä...

    mehän puhutaan leicasta... kässsäksä ??
     
  17. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: tarttiskohan mennä...

    Voitas tulla teille.Samalla paiskattas kättä vanhojen kaunojen poistamiseksi,tultas lähes koko foorumi kättelee ja sopimaan asiat.
     
  18. Vs: tarttiskohan mennä...

    kato: Seat= rupinen vanha M2...  Porsche= Toi disainattu M9 titan...  Audi A6= melkein mikä tahansa M6-7-MP jne
    Ferrari testarossa= Toi uusi M10 mihin kenelläkään ei ole oikeesti varaa jne.
     
  19. kebax

    kebax Well-Known Member

    11 240
    211
    63
    --
     
    Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019