Pentax 6x7 II 45 mm kodak tri-x 400 / pyrocat Hämärän rajamailla. Itse kuvaa katsellessa kaipaisin jonkun hahmon tielle, vaikkapa mummo kauppakasseineen, kuten wanhaan aikaan.
Vs: Maisemaa Artjärveltä Kyllähän se niin on, että kylätiet on hiljentyneet, itsekin taas tänään niitä katselin. Tuon näköistä siellä on, hyvä kuva.
Vs: Maisemaa Artjärveltä Kuvan sisäisten linjojen sommittelu natsaa paikoilleen. Itsekin kun olen syrjäseuduilta kotoisin, niin tämä kolahtaa.
Vs: Maisemaa Artjärveltä Kauniit linjat tosiaan, mutta kyllä minäkin tähän jotain motiivia kaipaan. Ei pelkkä estetiikka riitä. Vaikka se mummo. Tai traktori.
Vs: Maisemaa Artjärveltä Artjärven pikkuteitä on tullut kesäisin kaksipyöräisellä ajeltua useasti. Todennäköisyys mummon kohtaamisen on lähellä nollaa, traktori on joskus harvoin ollut tien tukkona. Luulen, että jos Kimo olisi jäänyt jompaa kumpaa noista motiiveista venttaamaan, niin ainakin eväät olisivat olleet tarpeen Minun sielunmaisemaani tuo istuu; sommittelu ei ole ihan nappi omaan makuuni. Mutta melkein.
Vs: Maisemaa Artjärveltä Kakarana multa puhkesi pyörästä kumi tällasella sateisella tiellä. Vähän päästä tuli yksi isännän alku isännän autolla ja vei mut ja pyörän kotiin. Hienoa sisältöä kuvassa, tosiaan.