Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Vihdoin joku (muukin) ymmärtää mihin palaamme kun tämä niin autuas nettiviritys kaatuu ja vie mennessään pelkästään "uuteen teknologiaan" keskittyneet ihmiset ja yritykset. Ote aiheesta käymästäni puhelinkeskustelusta: A. "Lähetä vastaus sähköpostilla" V. "no en lähetä, posti tuo sen kirjeenä" A. "eikö ole mahdollista saada sähköpostina" V. "Ei ole, en ala niitä 35-sivua skannaamaan" (mulla on taso skanneri...) A. "Eihän siitä ole mitään vaivaa" V. "Skannaamiseen käytetty aika maksaa enemmän kuin postimerkki" A. "Mutta tarvitsen sen pikaisesti" V. "Saat sen postissa huomenna, tämän palautus aika on vasta ensi viikolla, joten saat sen viikkoa ennen määrä aikaa" A. "Ihme touhua" V. "Ei, nykyrealismia ja todellista kulujen hallintaa, sekä panostusta tulevaisuuteen" A. "Aha" Jokaiselle tekisi todella hyvää olla ilman, nettiä, (punaista)televisio ja puhelinta kaksi viikkoa. Helpottuisivat monet "oireet" ja vapauttaisi mielen.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Viestisi olisi uskottavampi, jos olisit lähettänyt sen kirjeenä.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Netti on kyllä kivasti vähentänyt (sinistä)postiluukkuspämmiä.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Mutta se ei olisi ollut "nykyrealismia ja todellista kulujen hallintaa, sekä panostusta tulevaisuuteen", koska foorumin ylläpidon olisi foorumin luonteesta johtuen täytynyt skannata se ja laittaa tänne esille. Täytyy perustaa varmaan sellainen julkinen fyysinen ilmoitustaulu, johon voi käydä laittamassa kuviaan kommentoitavaksi (kommentit kirjeitse).
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Mahtaako joen korpipuolella asuvat, tai varsinkaan slummilaiset vaivautua Turkuun katsomaan niitä?
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Tarkistan ja vastaankin, jos koen tarpeelliseksi. Loma-aikoina ei välttämättä tule kyllä edes konetta avattua. Vähän OT, aikoinaan potutti noi luuriani piinaavat lehtikauppiaat suunnattomasti ja jätin niille vastaamatta. Uudelleenhan ne aina soittivat. Vaihdoin taktiikkaa ja kuuntelin niiden markkinapuheet ihan kiltisti loppuun asti, joskus jopa jututin niitä. Lopputuloksena en kuitenkaan ikinä tilannut mitään, kyllä ne hetken päästä lopettivat soittelun. Taisin päästä niiden mustalle listalle.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Mistä tiesit että soittaja on lehtikauppias?
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? Kyllä nuo samat suoramyynti firmat oppii muistamaan nopeasti, ne soittaa parin viikon välein niin kauan kun niille jaksaa "kohteliaasti*sanoa "ei kiitos". Sitten kun vaihdoin pari astetta v-mäisempään -tyyliin ja kertoo asian hieman karummin sanakääntein, soitot suunnilleen loppuivat. Ikävää olla tyly, mutta suoramarkkinointikielto mun puh nroon ei tunnu kaikille menevän jakoon.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? [QUOTE> [/QUOTE] Samasta numerosta yleensä soittelevat tai sitten olen meedio, noista voit valita uskottavamman vaihtoehdon.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? sähköposti on silti tekstiviestiä parempi mielenterveydelle, siksi käytän palvelua josta voin koneelta lähettää tekstareita niille jotka vielä ovat kännykän orjuudessa ja he taas vastaavasti voivat lähettää tekstarin minulle takaisin sähköpostiin. en siis ole aina tavattavissa vain silloin kun haluan. lankapuhelimeen toki voi aina soittaa ja vastaan siihen yleensä silloin kun olen kotona.
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? [/QUOTE] Tai sitten lataa onkiaan käyntikortin täältä tai täältä
Vs: Tarkistatko sähköpostisi säänöllisesti ja vastaatko luettuasi? [/QUOTE] Taidat olla meedio. Itse en muista edes omaa numeroani, saatika lehtimyyjien.