Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Muutama Mäntsälästä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Heli, 17 Lokakuu 2005.

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Aloittakoon Simo, koska oli eka jota kuvasin:

ja mv:

Ja sitten päivän malli, eikä hupikuvia (tylsä valokuvaajatar):

Jo, tylsää.

2. Anonymous

Anonymous Guest

Simo on niin ihqusöpö tossa mv:ssä! Herkkää...

3. Tykkään eniten tokavikasta. Siinä on hyvä fiilis. Muut ei niin hirveästi iske. Viimeisessä on myös fiilistä mutta rajaus ja silmän epäterävyys häiritsee.

4. 2 ja 4nen parasta antia... Simo toimii mustavalkoisena paremmin. Johtuen varmaan värillisenä rajummin näkyvästä värierosta karvoituksessa ja 4sessa GF saatu sopivasti synkistelemään (sanoitko sille että Hol-Gan teippi on loppu vai mikä veti noi vakavaksi?) ja taustakin toimii tollaisenaan... Edelleen Tarantino teema jatkuu nyt leffana Reservoir Dogs.

-B-

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ois varmaan tullu parempi jos oisin Hol-Gan muistanu mut valitettavasti mä vaan sanoin, että sut on petetty ja jätetty. Se on sinne päin mitä yritin hakea mut valitettavasti liina on väärän värinen eikä herra ole monta päivää dokanneen näköinen. Seuraavalla kerralla sitten paremmin.

6. SIMO ON SÖÖTTI!!
    Ja omaa riittävästi testoa laittaakseen peruukin päähän..Ei puutu kuin HOL-GA ja saattaa ola että Simollakin on vielä toivoa.

7. Tarkottaaks tää sitä että mulla pitää olla muutaman päiväm tuubi alla ennen seuraavaa miittiä

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    No ei. Mut mä meikkaan sitten sut.

9. No adoptoit GF:n viikoksi ennen seuraava sessiota ja et anna sen nukkua kun tunnin yössä ja pidät sen tasasessa sellaset 5-6 päivää ni eiköhän sitä seittemäntenä päivänä jo ala malli olemaan autenttinen...

-B-

10. Älä suotta, se käy GF:ltä kätevästi itseltäänkin

11. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    :-D aah, niihän sä taisit kertoakin.

12. HAISTA NIEPPI PASKA !!

HOLGA miehet ei lähde oikomaan muistakaa se

13. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hei no älä pelkää. Kun mä meikkasin aikoinaan sitä yhtä likkaa kuvia varten niin mä jouduin istumaan sen päällä, joten ehken mä sun päälle istu GF, saat meikata ihan itse.

14. tokavika kikkaa äässiä, tausta voisi olla toiselainen niin olis aika bueno kuva.

15. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Simosilmät olisivat saaneet näkyä paremmin..
    Ekassa gf-kuvassa on hyvä katse "ohjattu esiin". Loput vähän kliseisiä ja savukin uupuu. Toisaalta taitaa olla liian rankkaa pötkylää pug-la -miehelle..

16. Tokavika on munkin mielestä paras ja mielestäni vaalea tausta on hyvä (ja erityisesti yläosan palaneet alueet), koska viskipullo ja lasi irtoavat hyvin taustasta. Valo on kaikin puolin miellyttävä.

17. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Samaa ihmettelin jo duunissa. Joko Heli osaa ihan oikeasti kuvata tai sitten kädet suli viimeistään kuvankäsittelyssä. Oli miten oli niin lopputulos toimii.

18. Veikkaan jälkimmäistä, kun tuota vertaa muiden vastaaviin kuviin. Toisaalta jos sävyt ovatkin käsittelyn tuotosta, ne näyttävät luonnollisilta!

19. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Syy on siinä, ettei mulla oo cänöniä. Se on kato eri juttu. Ei vaan, ei tuolle muuta oo tehty kuin säädetty vähän tasoja ja pantu vinjenttiä nurkkiin. Ja rajattu vaakakuvasta neliö.

20. Tottapuhuen kuvat GFstä on ihan ihmisen näköisiä