Vs: Tapsan tahtiin Niin siis nimimerkki taas ja täälläkin muuttunut? Miksi? En oikein tykkää tuollaisesta, Higg ps. noi tenuttajakuvat aikas kovaa kamaa, varsinkin se toinen, sama
Vs: Tapsan tahtiin No joo, mutta mitäs siitä ... "En oikein tykkää tuollaisesta, Higg" - mikä ihme fotorunkvistien ruhtinas tai nettikeijujen presidentti säkin luulet aina välillä olevas, herra ältsin suuri herra Higg ? Onko sulla jotain ihme omassa päässäsi fantasioimaasi valtaa tuon valittamisen taustalla, kenties ? Kaikella kunnioituksella persoonaasi kohtaan noin muuten (Älä nyt ammu mua kun tämän ilmaisen, en vain oikein "tykkää" kun esität melko usein tota herkän keisarin rooliasi)... Mutta kukas meistä täydellinen olisi ... edes (ehkenpä) sinäkään ? ______________________________________________________ Kuvasarja on järjettömän karseella tavoin ältsin siis niinku joo ; Inhorealismia ja viinan alistuslaulu ja ylistyslaulu samalla kertaa. Anteeksi. T Erska Edit: Uusi nimimerkki on ihan sikamagee ...
Vs: Tapsan tahtiin Ole tykkäämättä vaan, mutta pitkä- ja hidaspiuhainen Higg pitää siitä, että tuttujen nimimerkkien takaa löytyvät tutut kirjoittajat ja uusien nimimerkkien takaa löytyy uusia ihmisiä... Mutta Higgillä onkin kanootit vinossa eikä raketti- insinöörin äo:tä eli ei ehkä kuitenkaan kannattaisi noin kiivastua vähäisistä kommenteistani, Higg
Vs: Tapsan tahtiin Vitut mä mitään kiivastunut ole. Jos on kanttia antaa jatkuvasti kritiikkiä muista, kuten sulla näyttäisi olevan, niin pitäisi yrittää olla kanttia ottaa myös vastaan edes hieman. Piis vaan sulle herra suur iso herra ... Tsori vaan kuvaton aihe. Ärsyttää vaan toi ihme piipitys ... (Kohta se yks silvasa läksyttää meikää (sanoo että itse en osaa otta vastaan kritiikiä tai jotain...) - on tää netti jännä paikka peräkammarin junteille...)
Vs: Tapsan tahtiin Iänikuiset viina/kaljapullo-kuvat ei jaksa kiinnosta, mutta tokan setin toinen kuva on aika väkevää kamaa. Kun on itse ollut samanlaisia heppuja kuvaamassa, niin osaan jo kuvitella missä sfääreissä Arska ja Reiska vetää. Välillä naurattaa, enemmän itkettä ja vituttaa.
Vs: Tapsan tahtiin Onneksi meillä on Est, joka tuon antamisen osaa Higg, joka häipyy takavasemmalle tästä ketjusta piipittämään
Vs: Tapsan tahtiin Ikiaisia otoksia mut ei kai tiällä oo ollu.. Näitä on tullu lisääkin, kunhan jaksaa käydä kesän rawit läpi..
Vs: Tapsan tahtiin Kuvasarja kaikkineen (alussa olevia pullon seikkailuja en oikein ymmärtänyt) on kovinta kamaa, mitä täällä on aikoihin jos koskaan esitetty. Inhorealismia parhaimmillaan. Sen verran eri sarjaa kuin kulottuneen heinän estetiikan esittelijöillä, että parempi palata aiheeseen uudemman kerran.
Vs: Tapsan tahtiin Noi kuvat pitäisi ripustaa eduskuntatalon aulaan alttaritauluiksi ja kansanedustajien pitäisi lakisääteisesti rukoilla niitä kohden kontallaan -housut kintuissa- joka päivä viidesti kaksikymmentäkahdeksan minuuttia. Ruoskimisrangaistuksen uhalla. Älkää kysykö miksi (edes silvasa) ... - Uusien Tuulien Lainlaatija
Vs: Tapsan tahtiin Missä ? Mikä ? Häh ? Kuka ? Miksi ? Ketä ? Oliko ? Minne ? Taasko ? Kalliskin ? Montako kertaa ? Miten tumma ? Onko ?