Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tappoväline

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana GTRapid, 30 Marraskuu 2005.

Tässäpä toinen työ tänne..eli tommonen tappoväline tällä kertaa. Pakkaus tais ehkä vähän huonontaa laatua, no kai tuo menettelee.

1. Heii.. missäs kommentit? Ei kai tää nyt niin tylsä työ oo, ku tänään tuli jo eka printti tilaus tästä..

2. Papu

Papu

789
    0
    0
    Ei tylsä ollenkaan. Toteutus tökkii, ainakin mun näytöllä toi keskikohta on ihan liian tumma. Idea on kyllä jees, joskin.. haarukalla kai tapetaan ainoastaan (toivottavasti) ruokaa :)

3. arn

arn

145
    0
    0
    Itse ainakin tykkään. Sais ehkä olla hieman tarkemmin kohtisuoraan kohti tuo kuvakulma, muuten rocks.

4. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48
    *ROUH*

Sehän on kuin kaivinkone rouhaisemassa.
    Yksinkertaisestakin kohteesta saa kuvan näköjään kun osaa.

Keskellä oleva kohta, jossa piikkien tumma sulautuu varjoon tms. on häiritsevä tekijä, jota ilman kuva olisi selvästi parempi.

5. Mun mielestä tää olisi mielenkiintoisempi jos tarkennus ja valo olisi enemmän tuolla haarukan piikeissä..

6. Jauwi

Jauwi

44
    0
    0
    Itse ajattelin samoin, mutta kuvaa tarkemmin tiirailessa pidän tästä kuvakulmasta ja tarkennuksesta. Ehkä valon kanssa olisi voinut vielä hiukan hioa ja viimeistellä tai pyyhkiä/ottaa uusi haarukka ettei kaikki likaläikät näkyisi niin selvästi.