Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tanssiva tyttö

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana emerik, 25 Kesäkuu 2005.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    [​IMG]

    Pientä editoinnin poekasta juhannuksena. Olenko ihan täysin pilannut kuvan? Kuvan väri on muutettu (Kuten jokainen näkee) ja pehmennetty kovalla kädellä ja näillä haettu tiettyä fiilistä. Pientä muutakin tulevaa testi edittiä tehty jne.

    Kuva otettu noin viikko sitten kajaanin torilla suihkulähteen luona tanssivasta&leikkivästä tytöstä.
     
  2. MJK

    MJK

    1 436
    0
    0
    Tiedä pilaamisesta, mutta toi on kuitenkin sen verran terävä ja niin iloisen luontoinen kuva, että näkisin itse mielelläni kuvan värillisenä :)
     
  3. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Jaaa-aaaaa-aaaaaaa..* =)
     
  4. Onnistunut kuva. Tällaisetkin värin toimii. Itselläni katse kiinnittyy taustalla oleviin kirjaimiin, joka on ilmeisesti meihin rakennettu ominaisuus.

    P-E-R-PER....? :)
     
  5. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    No just noi taustan kaikki sählingit on ärsyttäviä just kuvassa. Sen takia sit ihan tiukasti rajasin ton jälkeen päin. Ja suhkot pientä aukkoa käytin kun oli aika kirkas ilma mut myöskin kun manuaaliseseti piti tarkentaa jotta tarkennus olisi tytössä. En tiedä sitten olisiko auttanut taustan sotkun suhteen käyttää isompaa aukkoo.

    Mä haluaisin jotakin nostalgista fiilistä tai sellaista vanhaa. Ja sekin et aika harjoittelua tää editointi on vielä mul. Pikku hiljaa.

    Tosta "p-e-r-per" voi vain hmmmm-m sanoa. :)
     
  6. nokku

    nokku Active Member

    2 456
    0
    36
    Todella hyvä kuva, värillinen olisi myös kiva nähdä.
     
  7. Hyvä kuva ja tälläisena värit miellyttää. Ehkäpä isompi aukko olisi ollut paikallaan. Silloin tosin kuvan musta tolppa olisi liian hallitseva? Parempi näin. Vesi on mukavan näköistä, paitsi kasvojen kohdalla olevat pärskeet. No, kaikkee ei sitte voi saada. ainakaan heti:) Lissää vaan tämmöisii.

    edit: lapsikuvausta paremmasta päästä.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Mä oon samaa mieltä et isompaa aukkoa jotta ois saanut pärskeet alkujaan enemmän sumeamaksi. Ehkä myös pitempää valotusta, tosin tyttö olisi saanut epäterävyyttä. Kuitenkin jos löytys viiseliäsyyttä niin vois osioida kuvaa ja softata sumeamaksi kaikkea muuta kuin tyttöä. Tosin jätän sellaiset asiat kaukaiseen tulevaisuuteen sadepäivien jutuiksi.