Vs: Sunnuntaina En näe minäkään, mutta onhan tuosta hidastelusta ollutkin jo tänään juttua... ehkä se kukaa hyppää näkyviin, kun hetken odottaa ;D
Vs: Sunnuntaina Sori kun kuva ei lataantunutkaan. Meillä takkuili laajakaista enkä edes tiennyt laataantuiko koko homma kun en päässy tänne katsomaan.
Vs: Sunnuntaina No nyt tuli: Valo hienoa, mutta jotenkin klisee tai tehdyn tuntuinen asetelma. Näin minä tunnelmoin, Higg
Vs: Sunnuntaina Niinpä. Oikeastaan itse en edes tiedä mistä tässä kuvassa tykkään mutta jokin tässä on joka minua mielyttää. Ehkä toi musta nurkka ja valo. Kuvaa en ole tekemällä tehnyt vaan otin kun testasin kuinka pienellä suljinajalla voin kuvata ilman tärähtämistä ja kuvan tarkkuus on hyvä. Tässä aika on 1/30s. Olen ihastunut tähän vasta usean katsomisen jälkeen.
Vs: Sunnuntaina Kuva on näennäisen kliseinen. Aihe on tuttu, mutta toteutus on pelkistettyä neo-banalismia, kuvapinta hyödyntää geometrisuutta ja valoisan ja mustan dualismia (sunnuntai-kooma ja sunnuntain valo), jonka sitoo yhteen kukan edustama tapakulttuuri. Siis paljon hyvää.