Kaappilöytöjä, joiden ostomotiivi on jäänyt hieman hämäräksi... FED Stereo **MYYTY** Tuo kai on nimi tälle stereokameralle. Tulevassa ilmoituksessa oleva Iloca on hoitanut stereokuvauksen virkaa, tätä ei ole kokeiltu. Eikä ole paristojakaan, jolla testata, tämä kun vaatii sellaiset toimiakseen. Mutta saattaa hyvinkin toimia - sellaisena mulle aikanaan myytiin. Ulkoasu oikein siisti, mukaan myös vastavalosuojat! Ja sikäläistä laatua oleva kotelo. Hintapyynti 35 euroa Nikon F-301 fimirunko Joidenkin mielestä ihan mukava runko. Ei mikään semipro, mutta kevyt ja monipuolinen. Tuntuisi toimivan ihan moitteettomasti ja melko siisti yleisilmeeltään. Hintapyynti 25 euroa **MYYTY** Nikon SB-20 salamalaite En tiedä, mihin Nikonin systeeemiin suunniteltu, mutta tässä on myös halutut manuaalisäädöt. Muitakin säätöjä rutkasti. Nätti kuin mikä ja kotelo mukaan Hintapyynti 15 euroa **MYYTY** Mieluiten nouto Ruoholahdesta. Jollei muuten mee, voin harkita postitustakin kuluja vastaan. Yhteydenpito ja tarjoukset: yv tai 0405590551
Vs: FED Stereo, Nikon F-301, Nikon SB-20 Mun mielestä elohopeat, PX625. Ilman paristoja aika on kuulemma 1/30 sekuntia, aukko 2.9-16 valittavissa - jos sopii aikaan. Räpsyttely tukisi tätä teoriaa - eli aika 1/30 ja himmennin toimii. Tosin se "aukko" on varsin erikoinen, ei kyllä mikään tunnettu tasasivuinen muoto. Näyttää vähän hiippalakilta Terv. Kari
Vs: FED Stereo Muistaakseni FEDiin saa sovitettua jonkun nykyisenkin tavallisen pariston, kun väsää sopivan pidikkeen vaikka muovinkappaleesta. Luulen joskus tehneeni sellaisen virityksen vuosia sitten. Ero jännitteessä ei häiritse.