Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tamron 300 mm

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana Canon, 25 Kesäkuu 2011.

  1. Canon

    Canon

    2
    0
    0
    Tietääkö joku Tamron AF 28-300 mm f/3,5-6,3 XR Di VC lasista? Olen netistä katsellut eri vaihtoehtoja ja hintoja. Pudjetti ei ole suuri mutta tähän se just ja just riittäisi. Mutta kun en tiedä muuten minkälainen ko. obtiikka on. Haluni on kuvailla lintuja ihan omaan albumiin, ei kaupallisesti. Niin vielä sellainenkin tuli mieleen, että sopiiko tähän telejatke, esim Kenko 1,4x? Jos joskus tulevaisuudessa olisi halua vielä pidemmälle.
    Olen kovin kiitollinen vastauksista ja Hyvää kesää kaikille valokuvaajille.
     
  2. Vs: Tamron 300 mm

    Hintaluokka on siis jossain 500-600€ kieppeillä. Miten olisi esim. Tamron SP 70-300mm F4-5.6 Di VC USD objektiivi. Tossa tietty menettää laajan pään, mutta kuvanlaadussa vie superzoomia 6-0. Tämä on lisäksi halvempi kuin mainitsemasi objektiivi ja yli jäävät rahat voi käyttää vaikka kolmijalkaan.
     
  3. Canon

    Canon

    2
    0
    0
    Vs: Tamron 300 mm

    Hei.
    Kiitos vastauksestasi. Humasin vasta sen jäkeen, että minullahan on tälle laajemmalle aluelle sopiva objektiivi. Lisäksi siinä 300:n aluellakin on vähän parempi valovoima, kuin siinä minun suunnittelemassa objektiivissa. Joten ostin tänää sen Tamron SP 70-300 mm F/4-5,6 Di VC USD objektiivin ja maksoin 400 €. Muuten tunnettu euroopan Imaging and Sound Association antoi tästä "Vuoden 2010-2011 zoomobjektiivi" palkinnon.
    Hyvää kesää!!