Alla on linkkjeä ym faktaa kamerasta, ei mitään käytönjälkiä, mukaan 3 akkua ja kameralaukku, myös 32gb:n sd muistikortti. Tästä todella huikea kamera, 28.2 megapixelin kenno, voittanut dxomarkin vertailun, sama kuin NX1 kamerassa. Videoissa uusin pakkausformaatti H265 sama kuin esim 4K uhd tv:ssä, ainoastaan nouto tai toimituskin noin 100km:n päähän Hyvinkäältä tuotuna. Eki 0400554554 Hyvinkää erkki.mynttinen@saunalahti.fi (Ostettu Saksasta 6.4.2017) EU takuu 2v. DXOMARK sivustolla peittoaa monet yli 3000 euron kamerat mennen tullen. Ps. salama tulee mukaan, jäi kuvista pois, näytössäkään ei jälkiä, suojakalvolla suojattu. http://www.samsung.com/uk/cameras/nx500-16-50mm-power-zoom-lens/ https://www.dxomark.com/Cameras/Samsung/NX500 https://tekniikanmaailma.fi/iso-kamera-pienissa-kuorissa/ http://www.sulantoblog.fi/samsung-nx500-kokeilussa/
Samsungin sivulla en löydä kuin yhden värivaihtoehdon kuitenkaan, mustan. Samsung on omaperäinen värien nimeämisissäkin näköjään.
Tätä on saatavana mustana, ruskeana sekä valkoisena, tai oli, Samsung on lopettanut erillisten kameroiden valmistuksen, tarkoitan että tekee kuitenkin mm kännyköihin, tarkennan että kaikkien kolmen päävärin lisäksi toinen väri kameroissa on hopea tai silver ihan miten haluaa asian nähdä??? Mielestäni tämä värijuttu on saivartelua, jokainen halukas näkee kuvasta että kaikki muu on myymässäni kamerassa mustaa paitsi yläosan metallinen (alumiininen) päällys.
Pölö pölö että saivartelua, mikä harmittaa? En ilmoitustasi moittinut, enkä yhtään mitään muutakaan. Kunhan rupattelin julkisesti ja luulin jopa että mukavia. (Mikset ole merkannut tätä myydyksi Kameratori.fi osastolla toisessa ilmoituksessasi? )
No tämä näyttää varmaan asiaa tietämättömästä huvittavalta kun on myyty ja myynnissä, kävi kuitenkin niin että ilmeisesti joku huijari yrittää saada huijattua, koska hänelle ei millään käy paypal maksu: Moi, Kiitos vastauksestasi, palaa minuun pankkitilillesi, jotta voin jatkaa maksua. Pankin nimi: Tilin omistajan nimi: Iban-numero: Bic / Swift-koodi: Toimitusosoite. Receiver's Name:Rebecca Lindstrom Address:8,Lansdowne Court City:Tilbury-Essex Post Code:RM18-7AA United Kingdom Kiitos Elikä siksi vedin eilen myynnistä pois kameran, mutta kun selvisi asian oikea laita niin laitoin uudestaan, tuota entistä ilmoitusta ei kait itse saa poistettua?
Et voi laittaa montaa ilmoitusta vaan muokata yhtä ja samaa. Lue säännöt. En ollenkaan ymmärrä mitä yhteyttä on myydyksi muokkaamisella ja uuden ilmoituksen laitolla brittiläiseen ostajakandidaatin ilmaantumiseen? Minulla oli nettiveneessä muutama vuosi sitten myynnissä vanha 20 jalkainen matkapursi kahdella ja puolella tuhannella eurolla. Ostaja ilmaantui muistaakseni Briteistä ja tämä olisi maksanut sen tinkimättä ja liiemmin kyselemättä Paypallilla ja sitten olisi kuulemma matkustanut sen noutamaan. En todellakaan antanut pyytämäänsä Paypal tilini tietoja.
Tulin tänne ensimmäiastä kertaa eilen myyntineni, en ole mikään tietokoneen asiantuntija, elikä 70v ukko ja kaikki ei käy kuin elokuvissa joten on ilmeisesti paras että poistun koko näyttämöltä myynteineni kun joku vip tyyppi alkaa meuhkaamaan minulle mikä ja miten ja miksi? Ymmärrät varmaan että nimen perusteella poistin ilmoitukseni kun hän tarjosi mukavasti ja toimituskulut päälle, SIKSI OLEN POISTANUT ILMOITUKSENI, TANA!!!!!
"Ymmärrät varmaan että nimen perusteella poistin ilmoitukseni kun hän ... " En ymmärrä, anteeksi. Ota nyt ihan rauhallisesti vaan. Et huutamalla ja repimällä pelihousujasi edistä ollenkaan asiaasi. Jos et tiedä vielä kuinka täällä toimitaan, se selviää kyllä aikanaan. Eio virheitten tekeminen ole paha rike, varsinkin jos yrittää parhaansa (tai edes vähän). Rauhaa! Nimimerkillä vasta 51V. P.S. Kuvat.fi käyttää häikäilemättömästi hyväkseen minua ja muita asiakkaitaan, koska tuommoinen "Kuvat.fi VIP" tulee pyytämättä tuohon.
Ok, koita ymmärtää että 70v ukko ei ole täydet 10+ sinut tämän some/tietotekniikan kanssa, elikä eipä tullut mieleeni että olisin voinut muokata myydyn tilalle päivityksen tilanteesta, mutta ei kai tämä nyt maailmaa kaada vaikka näin onkin?
Hei... hiukan vanha keskustelu kylläkin, mutta tuli esille, kun myin muualla sivustolla kameraa ja minua ilmeisimmin koetti huijata joku tuosta samasta oaoitteesta. 8 Landsdowne Court , Tillbury, Sussex. Amanda Punga. Joku sofiapedrolo(at)gmail.com otti yhteyttä. Sitten alkoi Santanderpankin nimissä tulla kaikenlaista meiliviestiä. Minäkään en myynyt kameraani. Mutta laitoin scamwarnersien sivuille ja brittien poliiin scam/nettihuijaus yrirysten informointi sivuille viestin, että tömmöstä on yritetty. Olkaa varovaisia.