Myydään siisti (kuin uusi) Canon Extension Tube FD 15+25+50 loittorenkaat + orig. kotelot. Kaikki tulpat tallella. Hinta (25)uusi hinta 20€/kpl + postikulut. P. 0400-942 666 / Jarmo.
Vs: Canon Extension Tube 15 koko 3-renkaan setin ostajalle voimme laittaa vaikka postimaksut alennusta kotimaassa.
Vs: Canon Extension Tube 15 Onko tottakaan, että kaikilla tarvitsevilla jo olisi loitot kameralaukussa?
Vs: Canon Extension Tube 15 + 25 + 50 Uppia ja hintaa laskettu. Koko setti lähtee sitten 50€ postikuluineen. Vastaukset YV.
Vs: Canon Extension Tube 15 + 25 + 50 Ei tota otsikkoa vois sen verran muokata, että lisäisi siihen sen FD tarkennuksen, ettei tarviis joka kerta olla katsomassa, kun ei muista että kyse olikin FD eikä EF loitoista
Vs: Canon FD Extension Tube 15 + 25 + 50 RDahlille sen verran verran kysymystä? Onko Canon koskaan tehnyt EF sarjan loittoja 15 + 25 + 50 sarjaa? Mielestäni ei, mutta olen nyt korjannut otsikon.
Vs: Canon FD Extension Tube 15 + 25 + 50 Mistä minä tietäisin, mutta kiitos kuitenkin tästä ostikon muokkauksesta. En tarkoittanut mitään pahaa, kun pyysin muokkaamaan otsikkoa, vaan olin aivan tosissani.
Vs: Canon FD Extension Tube 15 + 25 + 50 FD loitot eivät käy EF sarjan bajonettiin. Eli eivät sovi yhteenkään Canonin digirunkoon.