Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Jep, itse näen tuon kortin vähintääkin hyödyllisenä, perehdytyksiä kun tulee hoidettua. Lisäks mun mielestä on vaan hyvä juttu, että työnantajat nykyään panostaa työturvallisuuteen, sillä on saatu ihan konkreettista hyötyä, tapaturmat vähentyneet huomattavasti.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Tai sitten ei. Seurailin sivusta erään tuntemani nuoren työnhakua. Laittoi ennen koulun päättymistä Facebookiin ilmoituksen, että kesätöitä olis tarvis. Alta viikon 5-6 tarjousta, joista sitten sopi valita mieleisin. Ihan kiva duuni, ja kohtuullisen hyvä liksakin. Se on sitä ikuista eriarvoisuutta, että toiset saa ja toiset ei. Töitäkin. Niin se oli silloin nuorena, ja niin on nyt. Sikäli maailma ei ole muuttunut miksikään.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Aivan epäilemättä. Ja osalle taas sitten vain kännipäissä örveltämistä. Kaikkeen toki on syynsä, ja jos kaikilla olisi aina kivaa ja mukavaa, niin häiriökäyttäytymistä olisi ilman muuta paljon vähemmän. Se nyt kummiskin vaan on niin, että minkäänlaisessa yhteiskunnassa kaikilla ei ole ihan aina kivaa, ja ainakin osan pitää totutella kestämään jonkin sortin epämukavuuttakin - tehdä ikäviä töitä jne. Eilen kuoli etäisesti tuntemani nuori nainen, jota kuvasin joskus jossain yhteydessä. Oli toinen samantyyppinen tapaus kuluvana vuonna. Elämänhallinta, mielenterveysongelmat, haaveiden ja todellisuuden ero.... Kyllä siinä ihmisellä kestämistä on. Miten se turhautuminen sitten kullakin purkautuu, on tietysti yksilöllisiä juttuja. Joku ottaa perjantaina kännin, joku lähtee lenkille, joku kaupungille örveltämään - joku sitten vaan kiroilee vessassa ja kiristää kengännauhoja.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Kyllä mä olen noista samaa mieltä ja nuo asiat ymmärrän. Roskasakkia se ei kenestäkään kuitenkaan tee.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Hah, vieläkin se jaksaa... laitatko vielä fontin koko 18 että kaikki varmasti näkevät? Se että kirkuu ku pikkutyttö internetissä tekee todella hienon vaikutelman. Ei tarvi Jarille ku vihjata että "jos lopetat, myönnät olevasi väärässä" niin tää jatkaa vaikka vuoden. Hah. Mitä suurempi ego, sitä helpompi pelata. Ei vaan valo syty päässä.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Heppu makaa selällään ja herää täystyrmäyksestä pukuhunessaan, katsoo ympäileen ja sanoo sehän oli ihan pelle mä voitin;-) Oljenkorsia ei enään tipu, kilauta kaveriile ja pyydä katsoman ketjua, josko harha aukeaisi kun kaveri sanoisi. Hei Aleksi nyt sulla ei menny hyvin, porukat vaan nauro sulle ja heille jäi käsitys että et ole penaalin ... tai kirkkain .... pikkusen hidas ja alusta asti hävinnyt.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Olen hieman sitä mieltä, että jos keskustelu kulminoituu kahden kaverin väliseksi, niin sillä on turha vaivata muita, joten YV olisi poikaa siinä vaiheessa. Meitä muita ei oikeasti enää kiinnosta.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Ihan sama mikä on taustalla, mutta jos joku järjetöntä väkivaltaa kohdistaa toisiin ihmisiin, eläimiin tai ympäristöön, niin roskasakkia se kyllä on. Joku ymmärrettävä syy tarvitaan tahallisella teoille ja ympäristön kokemalle uhkalle, ihminen se on poliisikin ja jos kuolee virantoimituksessa tai vammautuu, niin usein jää perhe/lapsia suremaan ja kärsimään mukana. Elävä olento on hevonenkin, vaikka yksilö vaan ja ihmininen kustannukset kärsii, kun ilkivallan seurauksena liikkeen ikkunat korjaa. Eikä vakuutusyhtiöiden korvauksiin voi vedota, ei ne kaikkea maksa. Jos voisi uskoa ihmiseen, ei vakuutuksia edes ilkivallalle tarvitsisi... Mutta tarvitsee juurikin arvottoman roskasakin takia.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Jäsen C ala vähitellen keskittymään sinäkin asiaan, etkä muiden foorumilaisten arvioimiseen, olet ylittänyt rajan ja olet saanut esittää älyttömät manifestisi aika vapaasti. Ei siinä mitään, näkemyksesi sallitaan vapaana kuten muidenkin. Mutta sinun on aika ymmärtää, että myös omastasi eriävät näkemykset pitää voida kirjoitaa. Jätä enempi henkilöityminen, tai seurauksia tulee.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Tekeekö se hänen ajatuksensa älyttömiksi, että ne eroavat esim. sinun mielipiteistäsi? Enemmän kai c on tässä sinänsä järjettömässä ketjussa on kuraa saanut kuin kukaan muu.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Olen samaa mieltä. Mielestäni jäsen C tässä on totaalitrollauksen uhri.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Ei voi olla totta! Nähdään kymmenen vuoden päästä! Taitaa olla urbaani legenda