Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Olinkin jo uhohtanut kuinka vittumaisia ihmiset osaavat välillä olla.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Ei jumal..., Porukall on naurettu sun jutuilles ja sulle on tullut tolanen kasitys;-) Ok hyvä juttu, leuka pystyy ja kohti..
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Olin tampereella itsenäisyyspäivänä ja nyt vähän harmittaa että jäi menemättä. Sen sijaan päädyin eliitin matkaan ja Kimmo Sasin jatkoille. http://jukkatilus.tumblr.com/post/69405126313/tampere-2013
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Tää kyl kuvaa sun säälittävää persoonaa aika hyvin... Ja myös sitä, miten et uskalla muodostaa omia mielipiteitäsi, ja siksi et niitä myöskään osaa koskaan perustella. Koska sulla ei ole sellasia. Edelleenkin aika hyvin tukee mun alkuperäistä ajatusta, että huutelijoilla ei ole mitään ajatuksia.. pelkkä tarve muodostaa joku kummallinen kostonhimoinen lauma. Tukeutua toistensa typeryyteen, unohtaa kaikki älyllinen ajattelu. Jo koko tän ketjun otsikointi pitkälti kertoo sen miten lapselinen ja kostonhaluinen sun ajatusmaailma on. Mitäs sitten, kun sulla ei enään ole ketään jonka selän taaksen piiloutua? Hassua on, että sä alunperin halusit lähteä tuomitsemaan näiden mielenosoittajien lapsellisen käytöksen... ainoastaan todistaaksesi kuinka lapsellista sun oma käytös on.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Jos tarkkoja ollaan niin sorrut itse juuri selän taakse piiloutumiseen. Perustelet suurimman osan, jos ei jopa kaikki mielipiteesi muilta lainattuihin teksteihin ja mielipiteisiin. Jos toisitkin keskusteluun/vänkäämiseen jotain uusia näkökulmia niin asia olisi aivan eri. Täytyy ymmärtää ettei Tampereella nähty ole mitään uutta ja ihmeellistä. Se ei ollut suuren luokkasodan esiinmarssi ei edes lähtölaukaus. Olipahan vaan typerä ja tarkoitukseton provokaatio joka karkasi kevyen kenttäkännin takia lapasesta. On noita nähty ennenkin. Jopa suomessa. Ja Sireenin lapsellisuutta et myöskään pysty sormella osoittamaan. Kommenttiesi määrä riittää kertomaan että olet varsin hyvin tietoinen Sireenin tavasta aloittaa keskusteluketjuja. Tavallinen hymistely ei saa aikaan yli kahtakymmentä sivua muutamassa päivässä. Jari potkaisee munille heti aloituksessa, hymyilee päälle ja kysyy; "saisko olla lisää?" ;D Eli, jos et pysy paistinpannulla niin katso että hyppäät tarpeeksi pitkälle. Muuten putoat rähmällesi suoraan nuotioon. Nyt näyttää pahasti siltä että ideasi ovat lopussa eikä uuttaa kerrottavaa enää ole. Meneppäs vaihteeksi vaikka ulkoiluttamaan kameraasi.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? paskanjauhaminen loppuu kun ei kirjoittele tänne,omalta kohdalta loppu tähän.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? On aika yleistä perustella mielipitetään esittämällä lähteitä, koska jos ei sitä tee.. ihmiset usein kysyvät että mistäs tän olet keksinyt. Lähteet joita olen esittänyt, ovat olleet pitkälti numeerisia.. eli tutkimuksiin pohjautuneita. Ne on yleensä hyvä esittää, jotta voidaan varmentua niiden todellisuuspohjasta. Se antaa vähän enemmän mahdollisuuksia keskusteluun kuin noi sun lesoomiset ja inttämiset, joissa ei ole mitään ideaa tai pointtia. Muu kuin epätoivoinen yritys nähdä itsensä kovana jätkänä tai jotain siihen suuntaan. En oikeen ymmärrä mitä haet noilla jutuilla. Ei noi ainakaan muhun tee mitään vaikutusta.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Voi herran lettas sentään, mä olen kolmen lapsen isä,(joista kaksi jo aikuista) Olen myös itse ollut nuori ja kiertänyt reppuselässä toista vuotta elämästäni nähden oikeaa köyhyyttä, ei selaista pullamössö köyhyyttä missä ei ole välttämättä varaa dokata kuin pari iltaa viikossa. Olen ollut aktiivinen ympäristöasioissa ja tehnyt yksilönä todella paljon niiden eteen. Juistasi tulee mieleen yksi nuoruuden tuttu joka oli pilvessä 24/7, se jutut oli yhtä kaukana planeeta maasta kun sun hellyytävän lapselliset teoriasi. Kannan oikeasti sosiaalista omatuntoa ja juuri nyt olen enempi huolestunut vanhuksien hoidosta ja selasista nuorista joita voi vielä vetää sisään yhteiskuntaan. Olen nähnyt ihan riittävästi elämäntapa intiaaneja ja fattataiteilijoita, ymmärtääkseni että heidän suhteen ei ulkopuoliset voi mitään. Näistä nuorista jattereista mitkä tuolla hölmöili, osa saadaa vielä systeemiin mukaan ja osa jää loppu elämäkseen valittamaan kun ketään ei ymmärrä ja huutamaan luokka sota, heidän köyhyytensä on itse aiheutettu.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Luulis että tolla kokemuksella sitten osaisi perustella ajatuksiaa, mutta kun ei... "komut" ja "pullmössöt" ne vaan seikkailee energiajuomat kädessä sun ajatuksissa. Tätä mun on just vaikea ymmärtää, jos sä olet ollut aktiivinen ympäristöasioissa niin miten ihmeessä sulla ei ole mitään kykyä järkiperäiseen keskusteluun? Miksi joka ikinen kommentti jonka sä heität, sisältää uskomattoman määrän stereotypioita ja ei minkäälaista pointtia. Perusteles nyt vaikka miten köyhyys itseaiheutetaan, meinaatko siis että esim. vuodesta 1993 eteenpäin, kun köyhien määrä on kaksinkertaistunut. Se siis merkitsee että tyhmiä ihmisiä on yksinkertaisesti tullut maailmaan kaksinkertainen määrä? Ja toisaalta, jos ihminen ei ole älykäs.. tulisko sen kärsiä siitä köyhyydessä? Onko se siis "oma häpeä" jos ei synny älykkääksi perheeseen jossa sulle tarjotaan riittävästi virikkeitä?
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Elämän perusasioiden perustelemiseen ei tarvita ensimmäistäkään tilastoa. Terve järki riittää. Siksi et pystykään perustelemaan omia kantojasi yhdelläkään tilastolla. Edelleenkään tilasto ei voi oikeuttaa nähdyn kaltaista huliganismia. Ja komuilu energiajuominen ja mössöineen lienee myös jo muutamaan kertaan käsitelty. Usko jo, täällä on opetuslapset harvassa
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Niin.... Jos, siis JOS, tuolla Tampereella örveltäneellä sakilla oli jotain ihan ajatuksiakin, ovat ne pysyneet aika hyvin piilossa. Mitään järjellistä ei ole tähän mennessä esitetty julkisuuteen asti, ja alkaisi olla aika. Unohdus tulee. Kunnes toisin toteen näytetään, olen taipuvainen uskomaan sen muutamaan kertaan ketjussa esiintyneen olettaman, että kyseessä oli vain känninen kohellus - ei muuta. Ja siihen kun ei enempää tilastomatemattista perustetta tarvita kuin kännin ja typeryyden korrelaatio. Sun kukkahattuselittelyt nyt vaan eivät kuulu asiaan, siis heidän kannaltaan. - Riippumatta siitä, millä tilastollisella faktalla asian "perustelet". Edit: Ja vieläpä riippumatta siitä, oletko oikeassa muihin asioihin liittyvissä näkemyksissäsi vai et.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Käytännössä sä siis edustat jotain jumalaista totuutta joka ei tarvitse minkäälaista perustelua käsityksilleen mistään? Kuulostaa kivalta.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Aika pitkän keskustelun se silti aiheutti, jo kamerafoorumilla... Näkisin että aika onnistunut ajatuksia herättävä provokaatio. Se tosiaan laittaa miettimään syitä, kun niitä ei suoraan kerrota selkeästi. Ihmiset joutuvat itse ajattelemaan, ja pundeeraamaan omia käsityksiään. Otappa sellainen valokuva joka aiheuttaa yhtä paljon näinkin kiivasta keskustelua. Sanoisin että tolla mielenosoituksella oli erittäin positiivinen ja ihmisiä herättelevä vaikutus.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Sano vaan.... Itsenäisyyspäivän juhlien yhteydessä on ennenkin yritetty kaikenlaista kuokkavierasjuttua, jo about viisitoista vuotta sitten alkaen, mutta vaisuksipa on jäänyt. Kukaan ei taida asiaa muistaa, eikä muista näitäkään jonkun ajan kuluttua. Kameralaukun kommenttimäärästä nyt ei voi asian positiivisuuteen liittyviä johtopäätöksiä vetää. Ei käy tilastolliseksi perusteluksi sekään
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Aika harva tapahtuma nykyään tuottaa kovin pitkälllistä keskustelua, sanosin että onko tääkin 4 päivää kestänyt keskustelu on jo aika hyvin.. eikä tämä ole edes politiikka foorumi. Voin kuvitella mitä keskustelua tää muualla on aiheuttanut. Jopa facebookin puolella oli jotain, vaikka siellä harvoin mistään keskustellaan. Ja suomen mittakaavassa, mikä tahansa mielenilmaisu on aina hyvä asia. Täällä ei erityisesti ole kulttuurissa osoittaa mieltä, päinvastoin. Joten jokainen mielenosoitus muovaa tätä kulttuuria suomeen, sekä innostaa muita ihmisiä toimimaan.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Eihän sun kanssa voi keskustella, ihan turhaa ajan haaskausta, otat jonkun epäolleelisen kohdan kirjoituksesta, keskittymisesti herpaantuu ja alat kirjoitamaan jostainihan muusta. Kuten taas tässäkin [QUOTE> [/QUOTE] Sanon että noista häirköijistä osa saadaan mukaan systeemiin ja osa jää elämäntapa "intiaaneiksi" tai "fattataiteilijoiksi" yms. vältelemään työtä ja valitamaan, siitä ei kukaan maksa mitään extraa ja he käytänössä elävät toimeentulotuella loppu elämänsä ja se on ihan itse aiheutetua, en siis sanonut että köyhyys yleensä on itse aiheitettua, vaan että osa noista yllämainituista päättyy itseaiheitetusti köyhiksi. Siinä voi sitten loppu elämän kirjoitella ja huudella luokkataistelusta, mutta siinä se elämä sitten menikin ja köyhänä. Tiedät luultavasti paremmin kuin hyvinmistä puhun? (voi olla että oplen väärässä) Kun et siis a. joko ymmärrä mitä olen kirjoitanut, tai b. et pysty keskittymään sen sanomaan, tai c. et välitä paskaakaan mitä sanon ja mielestäsi voit vääntää sanomani miksi haluat ja alkaa väittää sitä sanomakseni.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Millä planeetalla sä elät, pari vastaavaa kosmonauttia lukuunottamatta porukka on nauranut ja tuominnut mellakan että trakikoomiset kirjoituksesi. Näin on käynyt myös kaikialla muualla, koko suomi 98% nauraa tai paheksuu.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Suurin osa näistä toimeentulotuella elävistä ihmisistä joita olen elämässäni tavannut, on suoraan koulukodeista ja alkoholistiperheistä. Massivisine traumoineen sekä pakkoliikkeineensä. Usein päihdeongelmaisia. Usein noi lähtökohdat ovat myös köyhyyden aiheuttamia, ja sitäkautta juuri sitä epätasarvoa jota tämäkin mielenosoitus halusi korostaa. Haluatko tähän lähteen, vai onko parempi että vain väitän näin?