Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen rosvo vai roskajoukko?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Herra iso herra, 7 Joulukuu 2013.

Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko?

Kiinostavaa, kaikessa älyttömyydessään. Tai ehkä tuossa on suomalaista fatalismia: antaa tulla vaan veronkorotuksia ja heikennyksiä palveluihin, turha niitä on tuomita ;-)

1. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

En mä sanokkaan että siinä ois jotain järkeä, olen tässä moneen otteeseen yrittänyt painottaa että ihminen ei ole täysin järjellä operoiva kone. Meidän vapaa tahto ei ole niin laaja kuin haluttais uskoa.

Kuhan sanon että se on ollut odotettavissa. Ja on odotettavaa että se tapahtuu uudelleen, enenevissä määrin.

2. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Oliko näitä liikenteessä?
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=507867739253896&set=a.120097464697594.8230.105948669445807&type=1&theater

3. Rutanen

Rutanen Member

667
    0
    16
  4. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Musta tuntuu että pukeutumis ja muoti keskustelut on jossain muualla... mutta se on hienoa jos isoa miestä muoti ja muiden ihmisten pukeutuminen kiinnostaa. Siitähän linnanjuhlienkin alla ihmiset olisivat rutiininomaisesti halunneet keskustella, muiden ihmisten vaatteista.

Sit tuli ikävät ihmiset ja häiritsivät tätä arkea...

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Eikös nää ole niitä "väkivallattomia miehiä" joille myöskään ei armeija käy. Muuten käy kaikki .

6. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Paha sanoa ton jannun ajatusmaailmasta mitään.. pitäisi vissiin kysyä siltä?

Toi ite muoti on alunperin peräisin amerikan köyhällistöltä, kun nuorempi veli sai isoveljensä isot housut. Ei ollut varaa ostaa kaikille omia uusia.

7. Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko?

-"Mä oon ihan tota kaupallisuutta vastaan!"
    -"Ja siksi ostit vain 300e:n lenkkarit?"
    -"Joo, se on ihan eri juttu, mut nää onkin viesti"
    -"Nimenomaan, tässä olemme samaa mieltä."

8. keegan

keegan Well-Known Member

8 628
    1 536
    113

"Muuten täysin samaa mieltä yhteiskuntaa sopeutumisesta, se on hyvä asia.. mutta on myös hyvä sopeuttaa itse yhteiskuntaa sopivaksi sopeutujille. Se on kumminkin vain rakennelma joka on meidän luoma ja meitä varten, toimintamalli."

Juuri näin.

9. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Kyllähän tuollaiset "vastustan kaikkea", hieman hukassa olevat angstiset pubikset ja myöhäis sellaiset, eli jälkijunassa tulevat tai muuten vain tuohon tilaan jääneet, tunnistaa aika usein pukeutumiseltakin, tosin Kimon linkin vesseli on enemmän sellaisen paremman perheen vesa, ainakin ensimmäisten joukossa.

10. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Tästä puuttuu kaiken väriset langat ja ajatelusta puhuu kokoajan.
    Näillä nykyajan pullamössä anarkisteilla on kokoajan ajatuksissa että taustalla on joku isähahmo joka tulee pelastamaan ja äitihahmo joka järkkää puuron pöytää ja pesee kledjut.

Elämä ei ole valintatalo missä voi valita että haluan rahat iman että teen mitään ja kuitenkaan mun tekemistä ei saa rajoittaa.

Internetissä tehdään valankumous kunhan noi kapitalistit pitää sitä yllä meille ja maksaa veroja että saadaan energiajuomaa ja pullaa.

Kauhea itku hyvinvointiyhteiskunan perään, mutta ei mitään tajua mistä se syntyy, raha ei kasva puissa.

11. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

sun jutuista on kyl kadonnut idea jo ajat sit, silti toistat tota yhtä ja samaa läppää... se ollaan jo huomattu monen monta kertaa. anarkisit pullamössöjä ja ne elää sossu rahoilla ja jee jee? Oliko sul oikeasti muuta sanottavaa?

Kaikki se elämänkokemus, ja ainoa mitä sä saat siitä puristettua ulos on että anarkistit on pullamössöjä ja veroilla maksetaan kaikkea ja sellasta. Kuulostat pitkälti 15vuotiaalta. Kaikenmaailman energiajuomaa ja pullaa ne vaan syö kuule. Rahakaan ei kasva puissa, ellei oo sellanen rahapuu.. tai omenapuu. Ja hirveetä jos niiku anarkistit ottaa vallan ni vettä ei tuu enään hanasta ja mu internetsku menee kii! MIS MÄ SIT TSÄTTÄÄN?! ONX SEURAA?

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Pullamössöjä enimmäkseen ikävä kyllä, tai hinteläveikkoja valkoisineen hentoineen sormineen.Tietenkään se ei tee heitä vähemmän rakkaaksi vanhempien silmin.Ajat on muuttuneet.On Jarin jutuissa tottakin,ihme laahustajia enimmäkseen.Tuli kuraa niskaan tai ei mutta näin on.

13. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I0000OwTDErGd8Z8/s/860/860/Republican-National-Convention001.jpg

Kaikenmaailman kynäniska hippejä...

Ylläpidon edit: kuva muutettu linkiksi

14. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113
  15. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Eli jos ei saa mennä häiritsemään jonkun juhlia, niin silloin on väkivalta hyväksyttyä? Jos poliisi ei saisi käyttää mitään muuta keinoa kuin puhuminen, niin missähän täällä oltaisiin? Meillähän olisi varmaan ilman poliisia asiat hyvin?

16. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Normityypit on sit hyväkuntosia uroja? haha, joo.. kato vähän suomalaisia.. suurimmalla osalla on kyl se elintasokumpu.

Eiköhän sinne mahdu laidasta laitaan porukkaa.

17. Lastu

Lastu

595
    0
    0

Eiköhän poliisi nykyään käytä hyvin harvoin väkivaltaa vaikka tilanne sitä käytännössä vaatisikin.

18. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Tämä on todellinen mv-ketju. Lisäys: Tosin huonosti sävyjä.

19. c

c Well-Known Member

5 391
    109
    63

Mä yritin ehkä painottaa sitä, että se itse instituutio on itsessään väkivallasta ja sen mahdollisuudesta muistuttava.

Jokainen tietää pohjimmiltaa sen, että jos ei tee kuten pitää niin siitä rankaistaa.. väkivallalla.

En edelleenkään puolusta väkivaltaa, kunhan huomautan että jos sitä yleisesti pidetään toimintamallina niin ei pitäisi ihmetellä jos sitä ilmenee.

On hyvin hankala sanoa kuka saa käyttää väkivaltaa, ja milloin sitä saa käyttää.

Jos katot esim. jotain rankempia mielenosoituksia joita on ollut esim. Kreikassa. Niin kyl se on aika ymmärrettävää että niitä tapahtuu. Eikös se ole ikäänkuin signaali, että nyt on jotain vialla. Ikäänkuin kipu omassa kehossasi. Ite olen aika tyytyväinen että tunnen kipua, sillon tajua millon vahingoitan itseäni.