Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Selvästi ero sinun ja minun välillä on suuri, sinä kirjoittelet omasta kuvitelmastasi ja päättelemällä asioita, joista sinulla ei ole mitään hajua, kannattaisi ymmärtää, ettei netti ole oikea lähde ymmärtää ihan kaikkia asioita, ja vaieta kun ei tiedä. Tyylisi ja ymmärryksesi kuunnella muita näkökulmia on tässä ketjussa jo varsin selvästi tullut esiin. Kanssasi on ihan turha väitellä, tai todistella, tahtotilasi ei ole kuunnella/keskustella.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? No eipä sulla ole erityisesti mitään sanottavaa... johan mä ihan selkeitä esimerkkejä sulle kaivoin poliisihevosten koulutuksesta. Siihen sitten vastataan "ei sun kanssa voi puhua". Huoh. Säkö sitten olet esimerkki keskustelija? Tolla ulosannilla, kun heti yritetään olla vähän hienompi? Taitaa olla se tahtotila hukassa... Ainoa ero mun ja sun välillä on, että sä kuvittelet olevasi hienompi ihminen. Ja aika nopeasti sen todistit jo.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Olematta hevosten psyyken asiantuntija, olen nähnyt kaikenlaista hevosten koulutusta, eivätkä ne kaikki kestä päivänvaloa. Osa takavuosien ihan tavanomaisista esteratsujen koulutusmetodeistakin on sittemmin kielletty. Hevonen on saaliseläin, sillä on silmät eri puolilla päätä, että se näkee taaksekin päin siitäkin huolimatta, että sen näkö ei ole kovin tarkka. Lisäksi sillä on niin tarkka hajuaisti ja kuulo, että ihminen ei voi sitä vajavaisena ymmärtää. Jokainen voi itse tykönään päätellä miten sekaisin se heppa on jossain mellakkahälinässä, kun sitä ohjataan agressiiviseen väkijoukkoon - kaikesta koulutuksesta huolimatta.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Ilmeisesti vain hevonen ei ollut sekaisin.... http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194859 ... aalle.html"]http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194859323231/artikkeli/ratsupoliisi+kaatoi+kuorotyton+kumoon+ja+kirosi+paalle.html
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? "Anarkistit pyrkivät luokattomaan yhteiskuntaan ja Tampereella otettiin itsenäisyyspäivän iltana tähän suuntaan pieni askel. Saatiin aikaiseksi luokattoman huono mielenosoitus." http://yle.fi/uutiset/jari_tervo_pieni_ ... ho/6974688"]http://yle.fi/uutiset/jari_tervo_pieni_sikaileva_porhokerho/6974688
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Se on kiva että jäsen C on tuonut "syvyyttä" tähän keskusteluun ja tuonut esiin anarkisti nuoren näkökannan. Hyvä muistaa että että Nallekin oli niin kiivas anarkisti http://static.iltalehti.fi/uutiset/wahlroos317092013MT_820_uu.jpg , isona sitten on kiva naurskella itseleen?
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Hmm.. Haluaisitko jollain tapaa todistaa tämän väittämäsi että Suomessa on vaikea/mahdoton vähentää väkeä. YT_neuvottelut ovat oikein oiva väline työntekijöiden vähentämiseen. Se on lähinnä sanelupolitiikkaa ja sitä neuvottelua voidaan sorvata työnantajan puolelta just sellaseksi kuin halutaan. Kyllähän siellä neuvotellaan juu, mutta jos työantaja ei halua joustaa omista vähennystarpeistaan, niin sitten sen ei tarvitse joustaa. Olen kaksi kertaa ollut itse näissä kinkereissä mukana, neuvottelevana osapuolena.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Eix ois paras jos C ja Miia menis naimisiin (avoliittoon tietenkin) muuttas Libyaan ja sillä siisti .
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Ikävä kyllä hyvin hankala työlainsäädäntö on johtanut kalliin vuokratyövoiman käyttöön ja siihen että kukaan ei uskalla ottaa vakituisia työntekijöitä. Vuokratyö firmat on erittäin kannatavia yrityksiä ja syntyneet pääosin ylimitoitetun työn tekijän suojan kiertämiseksi. Systeemi missä ei ole työntekijällä mitään suojaa ja osa palkastakin menee vuokrafirman yrittäjän taskuun on lopputulos.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Suomessa ihan erityisesti YT-neuvottelumenettelystä on muodostunut pelkkä ilmoitustilaisuus. Keskustelijat täällä vaan soutavat ja huopaavat ennakkoluulojensa vallassa tuntematta asioita, joista syvällä rintaäänellä keskustelevat.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Nyt olemme päässet Tampereelta Libyaan. Mihinköhän asti vielä pääsemmekään
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Anarkia – Wikipedia Sä puhuit siitä kuvasta joka sulla on sanasta anarkia, joka on ikäväkyllä väärä. Ihmiset usein sekoittavat sanan "anarkia" sanaa "kaaos", kaaoskin itsessään tarkoittaa kyllä luonnon järjestystä.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Suomi on niljoonien hymistelevien paskahousujen maa, joka oikeasti kuuluisi jonkun johtajakansan, kuten venäläisten tai ruotsalaisten alaisuuteen. Olisi joku, joka kertoisi mitä pitää seuraavaksi tehdä. Tervo on osa tätä arkoja aiheita välttelevää tiedotusvälineiksi itseään kutsuvaa viihdejärjestelmää, jonka voisi saman tien vaikka ulkoistaa Ruotsiin, että saataisiin ajantasaista tietoa vaikkapa dynamic duo Kataisen & Stubbin alaleuattomista toilailuista maailmalla, jotka aikanaan saattavat viedä perikatoon koko vitsin. Jos haluat ajantasaista tietoa Suomesta, sinun pitää nykyään tilata Financial Times tai joku vastaava. Hyvää "itsenäisyyspäivää"!
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Nalle ei ollut koskaan anarkisti, nalle oli rikkaan isäpapan perintöprinsessa. Jolla ei ollut, eikä ole vieläkään minkäänlaista kuvaa mistään elämästä. Jostain syystä media kumminkin jatkuvasti jaksaa olla kiinnostunut tän idiootin mielipiteistä. Ilmeisesti siksi että sillä sattuu olemaan rahaa, jonka se ovelasti puhalsi pankkihuijauksilla. Eli sellanen ns. menestyjä. Jota meidän kaikkien pitäisi varmasti ihannoida. Sireeni vois pysyä edes jotenkin aiheessa, mut taitaa ideat loppua kesken. Tais loppua jo sen "kommunisti" parahduksen jälkeen, johon ne yleensä näillä jannuilla loppuvatkin. Kun ei ole vaivauduttu koskaan elämää oikeasti ajattelemaan. "tarvitaan lisää poliiseja ku mä pelkään hippejä".. huoh. Se mikä Wahlroosissa on mielenkiintoista, joka on usein tekijänä rikkaiden opportunistien taustalla ovat perheolot. "Isän, kauppa- ja teollisuusministeriön kansliapäällikkö Bror Wahlroosin alkoholismi ja äkkipikainen luonne toivat omat ongelmansa." Mun käsitys on, että kyse on aina kompensoinnista. Oman heikkouden tunteen peittämisestä, joka ajaa ihmisen "menestymään". Nää karut perheolot, myös johtaa usein myöhemmin siihen mentaliteettiin että ihmisen pitää pärjätä omillaan ja kurin pitää olla kovaa. Juuri siihen "kova jätkä" asenteeseen. Lisää poliiseja, lisää rankaisua.. kaikki tuet ja paapoominen pitää lopettaa. Ne myös johtaa tietynlaisen empatian alentumiseen, tunneperäisen empatia. Ns. kylma empatia kyllä säilyy koska se on hyödyllistä.
Vs: Tampereen rosvo vai roskajoukko? Ei vaan ihan oikeasti, anarkismin tautiin auttaa lähes poikeuksetta eläminen ja ikä, näytä mulle 40 vuotias anarkisti? Niin ihan virkistävää keskustella ihmisen kanssa joka oikeasti uskoo kuten sinä, ei mulla muuten tulisi tässä elämässä törmättyä moisiin mielipiteisiin vuorovaikustus tilanteessa. Olen itsekin ollut ympäristönsuojelun puolesta, olen ollut virtttämässä panderollia metsään, mutta päädyin siten valistamaan ihmisiä peleillä (ympäritöpeli lautapeli ja atk versio kouluihin) ja suunitelin tuoteitta jotka säästävät luontoa yms.