Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen Mafia näyttäytyy 040606

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana pikkuteemu, 4 Kesäkuu 2006.

1. snorre

snorre

31
    0
    0
    Hyvä miitti oli. Mafia kävi pelottelemassa Tamperelaisia kameroineen ja omat otokseni löytyy täältä

2. Olin luomassa suhteita ja hommaamassa kuvauskeikkoja serkun yo-juhlissa. Mutta kyllä miitti olis himottanu ku oli niin hieno kelikin. No aina ei voi voittaa. Raparperi hyvin tuuras mua ja porukka muisti ottamalla pulukuvat!
    HYVÄ ME! \o/

3. Helmeri ei päässy ko se oli keikalla

4. Golug

Golug

23
    0
    0
    Kyllä jälkeenpäin vähä kans vaikuttais, että ois pitäny jaksaa vaivautua paikalle. Jos sitte ens kerralla uskaltais :)

5. Sinne vaan kaikki! Ensikerralla vaan enemmän valokuvia mukaan, niitä oli kiva katsella. Varsinkin pidin Heksan pimiövedoksista ja jäin miettimään että miten niissä olikin niin pieni rae... itse kuvaamisen kanssa taitaa olla sillä tavalla, että pitää vaan hyväksyä se tosiasia, että kuvaamme toisiamme. Joten ensikerralla, jos pukeudutaan mustaan, ei käytetä valkoista ja päinvastoin. Mieluiten sellaset keskiharmaat kuteet niin hyvä tulee :) Tietty jos joku hommaa malleja jostain, niin vois mennä niitä häs.. kuvaamaan jonnekin.

6. SamuH

SamuH

21
    0
    0
  7. Mä tykkäsin pikkuteemun rantalenttiskuvista. Niissä on pysytty tiukasti asiassa, ja turhista osista on jopa värit raakattu pois. Lisää tuollaista vaan!

Toki muutkin ovat hyviä mutta ne häviää kohteissa niin paljon.

8. Juu, tämä tuntuu olevan välillä katoava luonnonvara valokuvausfoorumeilla.

9. kb

kb

2 235
    0
    0
    Hmm, minä en näe erityistä syytä olla postaamatta kuvia joissa tietää olevan jotain "vikaa", niin kauan kun niissä on jotain ideaa ja enemmän tai vähemmän selkeä tavoite. Sitähän jonain päivänä saattaa saada kehittäviä kommentteja että mitä voisi tehdä paremmin. Jos minä joskus esim. rupean (studio)muotokuvaamaan, niin taatusti työnnän tänne joitain aloittelijan onnettomia räpellyksiä ja toivon, että joku ystävällinen sielu tarjoaisi rakentavaa palautetta.

Edit: Joo, tulipa vähän hätäisesti kirjoitettua. Eli ehkä Teemut tarkoittivat tässä sellaista yleistä itsekritiikin puutetta eikä sitä, että postattujen kuvien pitäisi olla mielummin hyviä kuin sellaisia joissa on parantamisen varaa...

10. Omaksi suosikiksi nousi hienoista peppukuvista huolimatta TÄMÄ,
    Kuvassa kiteytyy hienosti miitin "koostumus". Pöydässä on chimppavia miehiä, kameroita, olutta yms miestä väkevämpää ja tuttipullo :D

11. Ja mikä parasta, itse kuva on otettu kamera oikean käden varassa ylös kurottaen ja tuurilla alaspäin tähdäten...laiskotti niin etten jaksanut nousta penkiltä ;-) Niin ja osakiitos kuuluu toki SamuH/ktek:lle, kun lainasi fisuaan tätä upeaa reportaasikuvaa varten :)

12. heksa

heksa Member

541
    0
    16
    Nimimerkki 'randomi' oli siis digicamera.netin edustaja.. :)

13. ihan hyvä koska avatarista saa käsityksen että olet Andrei Chikatilon näköinen vaikka todellisuus on hyvin erillainen

14. Mä jäin kaipaamaan valokuvaamista, muttei se varmaan ollutkaan tämän miitin päätarkoitus.

15. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Mikä tai kuka esti?