Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tampereen kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Helmeri, 19 Kesäkuu 2005.

Hohohoo *reps* :-D

kl.com-miitti-03-12

1. ihanaa että muistutit räpärpäri tällä ihanalla kuvalla \o/
    pikku-ukkoja hyppii näppäimistölläni ja mäyrämyyrät pikkuiset vipeltää..
    miittiä vaan ku loppu toi lukioki, toivottavasti tulee lakki.. muuten meni kolme vuotta hukkaan :/

2. Joo, mut katsellaanko jotain sellasta päivää et olis potentiaalisesti vaikka vähän aurinkoista. Toisaalta, ens viikollakin käy, paitsi keskiviikkona. Tai miksei seuraavalla mikä tahansa arkipäivä. Kello kolmen pintaan varmaa pystyis jo eksyyn duunista harrasteen pariin.

3. onkos kuvaus sessioita tulossa?

4. Onkos kuvaussessio yhdys sana? En tiedä.
    Mutta saa niitä aikoja ehdottaa. Tyrmätään tai tykätään porukalla ja siitä se lähtee.
    Hyvä me!

5. Jotkut messut taitaa olla pirkkahallissa tässä kohta...

6. Hot Rod & Rock Show on ainakin nyt tässä viikon päästä:
    Hot Rod & Rock Show 2017, Tampere, Finland

Mielenkiintoista kuvattavaa voisi kyllä riittää, mutta edellisvuosista päätellen lippujen hinta on aika suolainen (14e).

7. Vähäpukeisia silikoonitissejä sä kuvaisit.
    14euroo on kyl aika paljon semmosesta.

8. Tero Leponiemi

Tero Leponiemi Member

285
    0
    16
    Katos Helmeri vuoden 2005 kuvia, montakos sellaista näet? Eihän toi ole edes varteenotettava näyttely, jos tuolla kerran ei edes "niitä" ole kuvattavana... :p

9. Ja kaiken lisäks mä tykkään enemmän luomuista :p Ja noi messupimut on muutenkin yleensä aika kaameita kääkkiä (en oo käyny mutta kuvista päätellen), toki joskus eksyy helmiäkin sekaan.

10. kohta hyökkää kukkahattutädit saarnaan kuinka me esineillistetään naisia :(

11. Tero Leponiemi

Tero Leponiemi Member

285
    0
    16
    Eihän me naisia esineellistetä vaan varustusta :p

12. m3ll0n

m3ll0n

10
    0
    0
    joo toi 14€ kuulostaa aika suolaselta hinnalta, varsinkin kun ei itse moisia autoja harrasta.
    ois kyllä kiinnostusta jollekkin miitille tässä lähiaikoina... vielä ku toi aurinko tulisi edes joskus esiin!
    vapun aikoihin ainakin mulla on kalenteri aika täynnä. (wappu on teekkareilla melko kosteaa aikaa)

13. ilkkak

ilkkak

29
    0
    0
    noniin, ollaankos me taas kuolleita...

14. Pääsiäishorroksessa niin sanotusti

15. Muuttoväsymystä potemassa, paikat niin jumissa ettei jaksa enää edes kameraa nostaa.

16. Nojoo, mites ihmisil olis aikaa? itsellä on menoa 5-7.5 (heltsinkissä kaverin tupareissa) ja 27-28.5 (kaverin häät), muulloin kerkeilee näillä näkymin.

17. Olis hyvä jos mentäis joskus illalla, niinkuin ehkä viiden, kuuden aikaan - olis sitä valoa...

18. Mulle käy koska vaan sillain viidestä eteenpäin

TÄNÄÄN 23.04.2006!
    STREETPHOTOO! tampereella.
    tää tuli nyt sillain yllättäen.
    Matti ja Tomte miittaa toisensa viideltä raatihuoneen rappusilta!
    Skke ja helmeri liittyy varmaanki siihen jengiin joskus.

19. Onkos kukaan epämääräinen tamperelainen sankari liikenteessä ens keskiviikkona päivällä? Olisin tulossa ke-to ajaksi hengailemaan ja maistelemaan oluita tampereelle, joten jonkinlainen pienimuotoinen miitti sopisi suunnitelmiin... ehkä :D
    Siis iltaisin mulla on tekemistä, mutta päivällä on vain ylimääräistä aikaa. Nättiä ilmaakin on luvassa, joten terassitkin saattaisi olla auki(?)