Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Helmeri, 19 Kesäkuu 2005.

Sun tuleva komppanjanpäälikkö on mun kaverin pikkuproidi:D
    Have fun:D

1. Joo, ja mun äitin työkaveri on Janne Tulkin täti. Mitäs sitten?

2. Kunhan pelilin en mä mitään sano mutta etkö sä ollut menossa vekarajärvelle?
    Mutta se on kyllä totta että seuraavan alokaskompanjan päälikkö on mun kaverin pikku proidi.
    Siis vitsi vitsinä,

3. Olipas huono vitsi sitten ja ei, en ole menossa vekarajärvelle.

4. No sori sitten.

5. armeijabullshitti käydään tuolla -> http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=10808
    tämä on asiaketju, älä jauha täällä.

6. tavataanko joku päivä ilman kameroita ja katsellaan mukaan otettuja valokuvia?

7. Sit ku on paperil taas sellasia mitä kehtaa esitellä, eli joskus kohtapuoliin.

8. Kannatetaan! Vaikka en minä mihinkään ilman kameraa mene, niin voisi painottaa jonkun miitin tuolle kuvien katselulle!

9. Aina noita digikuvaajia saa odotella...

10. Se on pakko nyt vierottautua hetkeksi. Otetaan vaan tyhjä diakehys mukaan ja rajaillaan sillä maisemia ,)

11. nokun! nytkin aattelin paria kuvaa heti mitkä on fp4plussalle otettu! ja menos ens viikol paapperille. :D

12. myrkur

myrkur

54
    0
    0
    Milloinkahan tämmöistä miittiä olette ajatelleet? Mulla on noi kuvat aika vähissä paperilla enkä varmaankaan pääse kahteen viikkoon pimiölle tekemään lisää. Mutta voin tulla katselemaan muiden kuvia :)

13. Muutama minusta riittää ihan hyvin. Harvalla se portfolio taitaa ihan viimesessä iskussa olla. Oisko ensviikolla joku iltapäivä?

14. upataas tätä et kaikki muistaa!

15. Parta

Parta

305
    0
    0
    huomenna Tampere ei olen enään entisensä...,

16. snorre

snorre

31
    0
    0
    Näyttää kyllä olevan ;D

17. m3ll0n

m3ll0n

10
    0
    0
    Tampereen kameramafian uusi kanava!

IRCnet #kameramafia

Kaikki sinne vaan idlaamaan niin saadaan sovittua helpommin tapaamiset yms.

Kanava laitettiin juuri pystyyn ja paikalla on jo matti, sakke ja raparperi.

18. Onkos koko mafian organisaatio nyt siirtynyt tyystin ii-är-seen puolelle, kun täällä on ollut niin hiljaista? Kaltaisiani vastarannankiiskiä ja kehityksen vihollisia ajatellen olisi huomaavaista ainakin tiedottaa kokoontumisista myös tässä säikeessä. Tietäisi sitten vähän, milloin kannattaisi lähteä liikenteeseen.

19. m3ll0n

m3ll0n

10
    0
    0
    No en tiedä onko kaikki siirtynyt tyystin tonne irkin puolelle, mutta paljon siellä ainakin on porukkaa... Suosittelen että kannattaa ainakin tulla kurkkaamaan sinne.

Viimeviikolla oli pari miittiä, mutta täällä niistä ei kyllä mainittu mitään. Asioista kun on tuolla irkissä niin paljon helpompi sopia. Voisi kyllä olla ihan hyvä idea ainakin ilmoittaa miiteistä täällä, vaikka suurinosa keskustelusta käytäisiinkin irkissä.