Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Helmeri, 19 Kesäkuu 2005.

noh, herrat ja naiset - sopiiko

1. Joo, eiköhän se vois about noihin aikoihin passata.

2. snorre

snorre

31
    0
    0
    Ite liikun keskustorin maisemissa 1600 ja sieltä Laukontorille Marilynia paparazzisoimaan. Liittyminen seuraan on mahdollista tai jopa suositeltavaa ;)

3. TAMPEREEN MAFIA OLI ÄSKEN KANSALLISESSA TELEVISIOSSA!
    Mahtavaa!

4. Jep, muilla kaupungeilla on viel yrittämist..

5. MJK

MJK

1 436
    0
    0

Oottexte nyt niinq sååmalaisen vakoluvaamisen kuuminta hottia?!

6. J00!!!!!! ja Salatelesnaippaamisen (STS) SM kuuluu Tampereelle. Alle 150mm putket mitataan lelukaupassa.

7. Mites tuota, lähtiskö poppoo lauantaiaamuna Tammelan torille mansikoita popsimaan? Siitä vois sitte vaikka jatkaa jonniilaisilla aamukuvailuilla. Helmeri lienee tuolloin viimeistä kertaa mansikkamestarina niin ihan jo senkin takia vois tuonne lähtee :) Makosat marjat viedään pian, joten tuumasin alustavasti semmosta kello kahdeksaa. Mitäs mieltä tällaisesta ollaan?

8. Kaissinne vois yrittää tulla. Uni tulee sitten kun tulee, elämä hymyilee, mutta minä en \,,/
    Seuraavaksi vielä hieman pyrocat-hehkutusta: !!!!1!!!!12!!!

EDIT: Jaaniin vittu nyt on torstai... tai perjantai, mutta EI lauantai... eli lavvantaina -->

9. jaha pitaa siis hakee fp4+:aa ja yrittaa sit herata huomenna ajoissa

10. filmit haettu, ketäs nyssi oli tulos? raparperi, matti, minä ?

11. Noh, saadaan ainakin paljon mansikoita jos muita ei tule ;-)

12. Tulen tulen. Heräsin tosin juuri - unohduin päikkäreille ja näin unta, että nukuin neliöformaatissa.

13. voisin tulla Eltoninkanssa... varsinkin kun A4 lupas opettaa sen pussaa ja tykkää tytöistä.

14. heksa

heksa Member

541
    0
    16
    Mä voisin tulla _jos_ herään. Nyt alkoi kumminkin loma, en tiedä oikein pystyykö.

15. ...mä kuvasin sen porkkanoita!!

16. selityksen makua!

mutta kohta! mansikoita!

17. Parta

Parta

305
    0
    0
    k31-prinssi, Kuningas Laitteen vakiohoito, Herra Parta saapuu Tampereen rautatieasemalle 15.7 lauantaina kello 14:58

Pois Tampereelta kohti Pori suuntaan kello 1830... mutta jos olut on hyvää ja nuoria poikia riittää, lähen vasta 2205

tsiu tsiu

18. Onneks olen valtion hellässä hoivassa <3