Kaissitä vois yrittää harjotella heräämistä ja uskaltautua mukaan 0820: Mutta eihän siitä nytkään mitään tullu ku ei osaa ajoissa herätä.
Noniin miittihän oli onnistunut. Ainoa vaan että työt haittaa harrastustoimintaa ja joutui poistumaan kesken...
Aamulla olin lähös pysäkille, niin iski kauhia ruikkutautii päällensä. Siinä sitä istuttiin paskalla ku toiset pitää miittiä.
Odotellaan innolla, kansikuva lupaa hyvää!!! Kunnollista kiinnostaviin aiheisiin paneutuvaa nettilehteä en vielä ole löytänytkään
Pistetääs tännekin tää tieto: [15:35] <skke> Kello 19.30 - Kesäkonsertti [15:35] <skke> Vanhan kirjastotalon puisto. Tampereen Työväenopiston Tanhuajat. Vapaa pääsy. Tiedustelut: Kulttuuritoimi puh. 020 716 6137.
Mä tuun kans, jos ehdin. Eiliset negatiivitkin on vielä osittain tutkimatta ja huomenna pitäis lähtee valkeakoskelle.
\/ I´ll see you in next life! Eli juna lähtee tos reilun tunnin päästä, kauhia kiire pakkailla kamat ym! Nähdään lapset ^.^
Järjestäkääpä sitten myös tämän viikon jälkeen yömiittejä niin minäkin pääsen mukaan kun työt loppuvat.
Juukelis.. Tosiaan tuollaiset miitit, kuten viimeyönä, syntyvät täysin spontaanisti. Käytännössä homma menee niin, että jos joku ei syystä tai toisesta saa unta (tai töitä) ja haluaa lähteä kuvaamaan, mutta ei jostain syystä jaksa lähteä yksin, tai kokee, että kaverin/kavereiden kanssa se olisi toistaiseksi tuntemattomasta syystä mielekkäämpää, niin kaveri saattaa hyvinkin löytyä sieltä irc-kanavalta mihin tahansa vuorokauden aikaan.
Jahas, kun ei vissiin kukaan muu tullu infoa laittaneeks, niin minä sitte. Eli tänään pikamiitti, viimeisin tieto tämä: [16:25] <sandmatti> noni... 19.15 keskustorin suihkulähde Matti ja Helmeri vissiin pyörivät jo kaupungilla, Aischa, ktek/Samu liittyvät porukkaan seitsemän nurkilla...allekirjoittanut lähtee tästä varmaan kohta liikenteeseen. Sii juu teör ->