Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tampereen kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Helmeri, 19 Kesäkuu 2005.

1. Golug

Golug

23
    0
    0
    Kaissitä vois yrittää harjotella heräämistä ja uskaltautua mukaan :eek:

0820: Mutta eihän siitä nytkään mitään tullu ku ei osaa ajoissa herätä.

2. ilkkak

ilkkak

29
    0
    0
    Noniin miittihän oli onnistunut. Ainoa vaan että työt haittaa harrastustoimintaa ja joutui poistumaan kesken...

3. Toiset ei päässy ees mukaan ;(

4. tubbu

tubbu Member

69
    0
    6
    Aamulla olin lähös pysäkille, niin iski kauhia ruikkutautii päällensä. Siinä sitä istuttiin paskalla ku toiset pitää miittiä. :(

5. PutSi

PutSi

14
    0
    0
    No mutta mansikat oli hyviä, kiitokset niistä Helmerille ja Aischalle ;)

6. Hyvä me \o/

Muistakaa lukea uusin aviokriisi-lehti, kunhan ilmestyy. Kannen artworkki nähtävissä jo

7. ilkkak

ilkkak

29
    0
    0
    Ilmeisesti (osa)mafia kokoontuu tänään klo 19.15 keskustorilla?

8. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Odotellaan innolla, kansikuva lupaa hyvää!!!

Kunnollista kiinnostaviin aiheisiin paneutuvaa nettilehteä en vielä ole löytänytkään :)

9. i'm in

10. Vitja, jos ei ihmeempiä satu niin messissä ollaan. Onkos meillä mitään masterplania?

11. Pistetääs tännekin tää tieto:

[15:35] <skke> Kello 19.30 - Kesäkonsertti
    [15:35] <skke> Vanhan kirjastotalon puisto. Tampereen Työväenopiston Tanhuajat. Vapaa pääsy. Tiedustelut: Kulttuuritoimi puh. 020 716 6137.

12. Mä tuun kans, jos ehdin. Eiliset negatiivitkin on vielä osittain tutkimatta ja huomenna pitäis lähtee valkeakoskelle.

13. O-ou!!
    turku goes k31... eikun tampere
    LAITE TAMPEREELLA 19:47! zomg zomg

14. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    \:D/
    I´ll see you in next life!

Eli juna lähtee tos reilun tunnin päästä, kauhia kiire pakkailla kamat ym! Nähdään lapset ^.^

15. Vähä pelottavaa tollaset ulkopaikkakuntalaiset

16. Seuraa virallinen ilmoitus:

Miitti - keskustorilla
    Aika - maanantai 26.6.2006 klo. 02.45

17. word up! mä oon mukana.. lähden tulee.

18. myrkur

myrkur

54
    0
    0
    Järjestäkääpä sitten myös tämän viikon jälkeen yömiittejä niin minäkin pääsen mukaan kun työt loppuvat.

19. Juukelis..

Tosiaan tuollaiset miitit, kuten viimeyönä, syntyvät täysin spontaanisti. Käytännössä homma menee niin, että jos joku ei syystä tai toisesta saa unta (tai töitä) ja haluaa lähteä kuvaamaan, mutta ei jostain syystä jaksa lähteä yksin, tai kokee, että kaverin/kavereiden kanssa se olisi toistaiseksi tuntemattomasta syystä mielekkäämpää, niin kaveri saattaa hyvinkin löytyä sieltä irc-kanavalta mihin tahansa vuorokauden aikaan.

20. Jahas, kun ei vissiin kukaan muu tullu infoa laittaneeks, niin minä sitte. Eli tänään pikamiitti, viimeisin tieto tämä:
    [16:25] <sandmatti> noni... 19.15 keskustorin suihkulähde

Matti ja Helmeri vissiin pyörivät jo kaupungilla, Aischa, ktek/Samu liittyvät porukkaan seitsemän nurkilla...allekirjoittanut lähtee tästä varmaan kohta liikenteeseen. Sii juu teör ->