Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tampereen kameramafia

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Helmeri, 19 Kesäkuu 2005.

1. JussiS

JussiS

20
    0
    0
    Shiit! Pitääkö tätäkin nyt alkaa kyttäämään, jotta saa jotain kuvaamisen aihetta?

I'm in! Tuun minne ehdin, jos kaikille sopii?

2. tottakai.

3. Jahas - missä seuraava miitinki ?! Vähän enempi jengiä messiin! Konditionaalikin jo melkein ilmoittautui :)

4. Noinkohan sitä tällainen aloittelijakin uskaltautuis mukaan porukkaan. No, täytyy katsoa, jos joku kerta sattuis osumaan sopivaan saumaan.

5. No toki, aina mahtuu joukkoon. Niin aloittelijat kuin kokeneemmatkin.

6. Jos mäki oon messissä, niin eiköhän kaikki muutkin \o/

Mutta asiaan, jos nää kelit on tällästä esterin persettä, niin tarvis melke jonkun sisätapahtuman tai sit kunnolla päälle, kumpparit jalkaan ja sateenvarjo olalle. Kuvataan suomalaista kesää parhaillaan! ;)

7. Moro!

kelattiin tos Helmerin ja Raparperin kanssa jot sunnuntaina vois käydä fotaamassa vähän ulkosalla. Oisko muit kiinnostuneit. voitas harkita esim jotain klo 13-14 aikaan tapaamist jossain sopivassa paikassa. Paitti jos sataa kun esterin sieltä, mut ei stressata moisista mitään. Jos sunnuntaina tapahtuu Tampereella jotain ja sinne pääsee kuvaileen ja se kiinnostaa niin sanohan toki ääneen moisesta.

8. Jos (iso jos) ketään kiinnostaa tulla kuvailemaan melontoja Kaukajärvelle, niin sinne ainakin pääsee ihan vapaasti. Muuten voisin itsekin lähteä mafian kelkkaan, mutta kun satun jo olemaan kiinni kyseisissä karkeloissa.

9. Mä olisin tulossa, ja näyttää sunnuntaina olevan puolipilvistä.

10. nonii. kyllähän täst viel porukkaa saadaan kasaan. helmeri höpisi irkissä jostain muistakin tapahtumista kuin tuo melonta, ja putsi ainakin olisi tulossa myös. meni ehkä ohi tuleeko ktekkinen, mut ehkä mies itse viel varmistaa asian.

Melontaahan vois käydä katsoon jos kaikille joku kyytsä mestoille löytyy. Pistäks harri siit jotain aikatauluinfoja, niin katsotaan sopiiko... Ja sithän vois viel käydä muuallakin..

11. tubbu

tubbu Member

69
    0
    6
    Mä saatan päästä vaivautuun paikalle(on se paikka sit missäpäin Tamperetta tahansa). Täytyy ensin tosin keskustella hallituksen kanssa viikonlopun ohjelmasta.

12. SamuH

SamuH

21
    0
    0
    Juu, eiköhän sitä voisi tulla. Pyryltä saa varmaan kyytiä mun ja putsin lisäks yks muu. :)

13. snorre

snorre

31
    0
    0
    Tulossa ollaan.

Edit: Näyttäisi siellä olevan jonkin verran tapahtumiakin sunnuntaina, kuten Pirkan pyöräily, Likkojen pyöräily ja pari ilmaista konserttia. Jos vain sellasia kaivataan...

14. PutSi

PutSi

14
    0
    0
    juu ilman muuta tullaan kuvaileen, muutenkaan mitään tekemistä sille päivälle.

15. No juu.

Minä en varmaan ainakaan mihinkään sisätiloihin jaksa lähteä, mutta ulos tottakai! Ja mun mielestä olis oikeesti tosi siistiä kun saatais oikein kunnon sade messiin. Niin vähän näkee sateella otettuja katukuvia.

16. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Muutenhan tästä olis vaan parin tunnin junamatka tammerforsille mutta kun nuo maksavat junan pirulaiset eikä mulla oo rahaa. Toivottavasti saatte jotain kivaa tehtyä.

17. Jos saan kotoa luvan niin tuun.

18. Noh tehdäämpä vähän jotain pläniä tähän mitä tehdään; tuo melonta on ehdotettu, mutta onko kaikille jotain kyytiä tms että pääsee helposti paikalle, kiinnostaako se kaikkia ja mitä muuta tehdään ja ennen kaikkea: mihin aikaan? itse en oikeen ehtisi mihinkään ennen klo 13, ja olisin varmaan autokyydin tarpeessa jos kaukajärvelle melontaa mennään katsomaan, ja melkeimpä muuallekin.. entäs nuo muut tapahtumat, pirkan pyöräilyä sun muuta.

19. Tuo kaukajärvi on aika kaukana Tampereen keskustasta, ja ei oikein viitsisi pelkkää melontaa kuvata koko päivää. Jos tuolla tavataan niin sitten pitää varmaan bussilla painua keskustaan kun ei varmaan kaikilla ole autokyytiä. No ei siinä toisaalta kuin vain pari euroa köyhtyy, mutta kumminkin mun mielestä olis parempi että jotakin muutakin kuin melontaa.