dodi.. sitten vaan aikoja, paikkoja, tapahtumia ja muuta kehiin. Vaikka vaan ilmotus että jos on valmis kohtaamaan kameramafian kokoontumisen. Uudet ja wanhat mukaan, miehet ja naiset, lapset ja vanhukset, filmit ja digit Tarvitaan varmaan kohta uus kameramafia-threadi ku tää alkaa oleen aika pitkä =) Helmeri, teemupii ja matti näin alustavasti nähtävästi valmiit sytyttämään makasiinit tuleen.. eikun räpläämään kameroita rinkissä.. ei, ei sekään ollut oikein. Samapa tuo mitä tehdään, kunhan mukavaa on ja ehkä opitaan jotain uutta /edit: Itselleni sopii kaikki päivät näin alustavasti ~neljästä eteenpäin. Lauantai- ja sunnuntait melke parhaat, koska silloin ei tarvi olla niin skarppina seuraavana aamuna (ts. ei töitä sunnuntaisin eikä maanantaisin), mutta on sitä ennenkin torilla oltu vähillä unilla, joten ei se niin tarkkaa ole
Mulle oikeestaan ihan sama että millon, mutta viikolla työajan jälkeen. Nyt olis kyllä viikonloppuna aika hyvät ilmat tulossa.
Messissä ollaan juu, allekirjoittaneen viikonloput ja arki-iltapäivät on alustavasti vapaata riistaa.
Joo. tuleva vklp ei kyl sovi tähän hätään. muutenkin, edelleen oon varattu 27-28.5 ja toistaseksi muutenkin toinen pohje kramppaa joten joudun skippaan ainakin tän ja ens viikon, ellei jotain ihmeparantumista tuu. Tai tarvi lekurilla käydä ja se keksi jotain pikaparannusta.
pe ja la tapiiripojan yksvuotis festivalit ja sunnuntaina äitienpäivävelvotteet. passaan viikonlopun. tulen mielelläni heti kun on saumaa vaan (ilman mukuloita tällä kertaa ,D).
Näyttäis silt et 25.5 helatorstaina olis tampereel tollatti kadunvaltausproggis, aattelin et kävis napsaseen parit kuvat jos sää sallii. tulisko ketään muit? "25.5. - 33100 presents: Reclaim the Streets // kokoontuminen klo 12 postin puistossa. " Reclaim the Streets Tampere http://www.33100.info/
Vuosi sitten siellä tuli kameran kanssa sählättyä... onhan se tietenkin oma shownsa kaikessa hupaisuudessaan.
Mä joudun/pääsen Tampereelle viikoks eli viikko 35 vietän Tampereella. Koittakaas järkätä arkimiitti tuolle viikolle ni ei tartte yksin dallaa Tampereen katuja iltaisin. Vaik näyttää siel vastaan tulevan näitä laukkulaisia ;-)
Aah, kun tamperelaisilla on hauskaa ne näyttää samalta ku turkulaiset sillon kun niitä vituttaa. Eli tältä:
Jeps ja mäkin lupaan olla vähemmän kiireinen kun eilen. Erittäin onnistunut päivä kyl.. eväiden lisäksi kotiin oli jäänyt muistikortti, muistin sentään vaatteet laittaa päälle, hereillä olemisen kanssa saattoi olla kans vähän niin ja näin..
Mä tuun! edittiä 25.5 klo 07:06 TÄNÄÄN TAPAHTUU! KAIKKI MUKAAN \o/ Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Ei taivaalla paista kuu, siis säkin myös mukaan tuu!