Kyllähän sitä vois vaikka eksyä vaikka cityyn.. tie sitten uskaltaako näitä mr. laineita tavata mihinkähän aikaan? työt loppuu 15:30 sen jälkeen kyl pääsee.
Joutuu paivasaikaan olen toissa.. ja nyt on taas kiirettakin ku tulee rautaa maanantaina, niin tuskin paasee luistaan iltapaivalla.
No vaikka sitten 15:30 jälkeen? katotaan sitä lähemmin kun tiedän oman aikatauluni tarkemmin, mutta ei tuo miltään pahalta kuullosta... Mikäs siellä on se terassipolitiikka? Onko mikään vielä auki?
Joo onhan noita suvi-laiva, paappa, varmaan muitakin. ite kerkeen ehka mahd. riippuen vahan, joskus 16-> jos vaan saa saadettya duunissa sopivasti tms. en voi luvata varmaksi viel.
Mutta mä oonkin Kangasalan mafiooso, joten täältä kestää tulla cityyn riippuen matkustustavasta.. pitää kattella jos saa vaikka autoo vai joutuuko käyttää julkisia. EDITTI! katukuvausmiitti 23.4.2006 ja sen kuvat.. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=77841
mä en juo olutta ;( edittiä 26.5.2006 Siideriä join, jussipupu pyydä anulta anteeks käytöstäni Edit: 22:43:21 < skke> http://www.starwreck.com/vappu/ Olisko siinä miitin paikka sitten, varsinkin jos sais ton olympuksen messiin
joo starwreckkiä ja muuta vappua, mutta ennen sitä http://rokkia.net/html/?s=keikat me menemme. ostin Delta 3200:sta ihan tota varten. saatana ja sehän kuvataan!
Mitesse on, kalenteriin helmeri merkkas et klo 14 ja intter webbi sanoo et pirk klo 16. koittakaapi pojat pojat päättää kumpi. imo vois tavata esim puol tuntii ennen sitä pirkkiä siin jossain paikkeilla..
oon kämminy ;(( korjasin. Mutta juuh, miittailla vois ajoissa enne happeninkiä niin vois ettiä hyviä kulmia ja kiusata pikkuteemun muksuja. Porukat lähtee koirien kanssa lempäälään ja vie diksun mukanaan joten mukana ollaan vaan ompun keran. mutta mikäs sen kivempaa
jos rokkitähti tulee mukaan niin otan bowensin pompulan messiin niin ei tarvi enää sähköä käsille ottaa...
Mäki aattelin ryömiä paikalle. Oisko mitään, jos koittais miitata kolmen mais? Ehtis siinä tunnin kattoo maisemia ennen Pirkin puhetta. Mä en ainakaan taida pystyä venyyn paljo ennen kolmee paikalle.
no joskus kolmen-puolneljän väliin ehtii, aiemmin ei pahemmin - ja ehtiihän sitä pirkin jälkeen fotaa vaikka mitä, valokin alkaa iltaa myöten paraneen..
Mulla ei ole kyllä hajuakaan koko Pirkistä, enkä muutenkaan lähde huomiselta varsinaisia "turistikuvia" ottamaan. Otan iltaa (18-~23) varten muutaman rullan 400:sta ja loppuehtoo menee sitten 3200:lle. Eli oma tarkoitukseni olisi kuvata ja dokumentoida tuota suurta ja turhaa juhlaa aamuun asti. Voipi olla että en vielä kolmen aikaan ole kylillä, riippuu siitä kuinka myöhään tänä iltana menee tuolla pimiössä. Mutta tosiaan, onhan meillä kännykät ja irc ..ja mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin vappuna kaupungilla törmää kaikkiin jokatapauksessa.
krtek on kamujen kans kaupungil päivän, voidaan tavata jossain. Sopii varmaan pikkuteemulle soitella kolmen aikoihi? =)
jeah, oon enempi isin roolissa tällä reissulla ja vähempi luonnevikainen kuvaajaystävälaukusta, eli mä meen ihan niin että likka herää tossa ennen kolmea päikyiltä ja syönnin ja vaatehelvetin jälkeen voidaankin lähteä ja sitten taas poika syö puol viiden, puol kuuden maissa että siinä kohtaa ainakin vetäydytään syrjemmälle. toivottavasti ehdin muutaman kuvankin ottaa ..tai edes muistan ottaa kameran messiin (kuten ei käynyt eilisissä varpajaisbileissä *tana). nähään.
Samaa meininkiä täällä, ensin viskelen parit kaverit lentokentälle kolmen jälkeen, jonka perään pitäisi lähteä avon ja tyttären kanssa torille huuhailemaan, kattoo nyt josko ehtisi/mahtuisi Pirkkiä kuulemaan. Kameran yritän ottaa matkaan
Todella runsaslukuista oli Tampereen Perheen osallistuminen.. Tovotaan että suurin osa selvisi Wapusta henkissä. Kuvat tuonne ->Tampereen kameramafian Wappuneekeri