Pikkuporukkaa Porukkaa on lähdössä Tampereelle miittiin, toivottavasti muitakin olisi kiinnostunut ja Tamperelaisia olisi meitä vastaanottamassa.. Torstaina 21.12 noin klo 12:00 Tampereen juna-asemalla ajateltiin tavata aluksi, jos ei muutoksia joku keksi ehdottaa. JPu Ijones Lotari skke obeesi? smpo? Aischa (kun herää) myrkur snorre svitantti pikkuteemu matti Kutunluu SamuH Heksa80 Raparperi
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina? kahen jälken pariksi tuntia pääsisin. myrkyr voisi ottaa mulle kameran mukaan ? ,D
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina? Mää infoilin sandmattia tuos puhelimitse ja mies lupautui tulemaan! YAY!
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina? Heksa voisi yrittää päästä paikalle, mutta tuskin ennen kolmea.
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina? Hmm, mä voisin yrittää liittyä mukaan. Pääsen tosin töistä vasta joskus neljän nurkilla...ellen sitten keksi loistavaa tekosyytä karata jo esim. kolmelta
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina Ensimmäistä viestiä foorumille kirjoittamassa mutta voisin kanssa liittyä joukkoon iloiseen. Katsotaan vaan monelta koulusta pääsen.
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina tervetuloa epäilyttävä sus' soittelen sitten vaikka sakkelle kun tuun töistä, miettikäähän muut mattimyöhäiset vastaavan oloisia käytäntöjä.
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina Joo mulle voi soitella, kaikilta (tremafialaisilta) taitaaki mun nummero löytyä. Toivottavasti muistan pistää isommalle vaan et kuulen mokoman
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina Voishan sitä lähteäkin. Pääsen koulusta puolen päivän maissa, joten yhteen mennessä ehtisin mukaan porukkaan. Jos Sakari lähetät vaikka yyveellä puhelinnumerosi, niin voin sitten soitella.
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina Tarvii yrittää päästä mukaan. Töistä pääsen kylläkin vasta 15.00 maissa. Sitten siitä tre ~30min. Kinuan IRC:ssä jonkun puhelinnumeron jotta osaa suunnistaa jonnekkin.
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina Joutuu sittenkin skippaamaan... On niin pirusti asioita hoidettavana täällä kotipuolessa ennen joulua, ettei viitsi lähteä sinne pitkälle pelkästään käymään pariksi tunniksi. Olisi ollut mukavaa jos olisi oikeasti ehtinyt vaikka junailemaan sinne useammalle tuopilliselle kaikessa rauhassa. Pitäkää kuitenkin hauskaa ilman minua!
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina Puuh. Vielä töissä. Pitää yrittää luistaa aikasemmin vaikka kellokorttikone pyörähtääkin miinuksien puolelle. Jos reilun tunnin päästä yrittäisi lähteä, tai ainakin soitella että mikä on meno paikanpäällä.
Vs: Pikamiitti Tampereella Torstaina törmäsin ruokkiksella valoissa. Kovasti oli nauravaisin poikia liikkeellä. ...Prinssi päivänpaisteita suorastaan.