Meinaan jatkossa käyttää tän tyylistä kuvaustapaa enemmänkin, oikein sarjaksi saakka, mutta en näin pliisua jälkeä.
Vs: Raparperi Siis paina laukaisinta ja potkaise jalustaan, taktiikkaa Sarjana toimii varmasti paremmin kuin yksittäisenä otoksena/esityksenä Mielenkiintoinen kehityssuunta, eikä ollenkaan huono.
Vs: Raparperi Niin. Eikä tämä mitään suurta taidetta tai taidetta ollenkaan tule olemaan. Tiiän kyllä, mitä monikin on mieltä, mutta mitä siitä niin pitkään kuin omaa silmää miellyttää, eikö? Laitoinpa silti näytille ja saa sitä kuvaakin kommentoida, jos jotain sanottavaa löytää. ps. tähän mitään jalustaa tarvita. Mä en oo hifistelijöitä.
Vs: Raparperi Niin, kuvasta. Sitä tavallista. Ylhäältä vähän pois, olisi kiva, jos hiukset näkyisivät koko pituudeltaan. Kivan näköinen pelkistetty valo. T Jukka
Vs: Raparperi Ajattelinkin , jo aiemmin, antaa vinkin et' jättäis jalustan kokonaan vek' ja hankkii vaan perinteisen miehekkään vapinavipinädarran. Ei sekään kyllä ilmasta ole. N. seittemän pulloa punkkua kuvaamista edeltävänä päivänä? Anteelks etten pamlaa kuvasta mitään, tuntuu että "uuden etsintä" saa jo säälittävän pakonomaisia (jopa pakkoliikkeisiä) muotoja. Olen pahoillani, jäät nyt ilman sen suurempia ylistyksiä. Tosi paljon anteeksi. - Eero
Vs: Raparperi Pitää täysin paikkansa ;D No sopiva darratärinä ajaa saman asian. Kuten sanoin sarjana toimivampi kuin yksittäisenä. Ei ollenkaan paha, jään mielenkiinnolla odottamaan
Vs: Raparperi Elä, Eero, höpötä. Mitä anteeksi??? Jos uuden etsintä on säälittävää jonkun mielestä niin sitten se hänen mielestään on. Musta on hauskaa pitää välillä hauskaa kameran kanssa.
Vs: Raparperi [/QUOTE] __________________________~~~~~~~~~~~___________________________ Ei, ei ollenkaan. Piti vielä sanoa ettei sitä darraakaan välttämättä tarvitse odottaa -kyllä tollasia "syn -HIK- tyy" ihan perusteellisessa ja rehellisessä kännissäkin. Hieman väkinäistä yritystä? Kiva kuitenkin että joku vielä jaksaa uskoa ilmaisunsa voimaan... Nonii, pieskää nyt mut aivan paskaksi - kun en kehunut kaikkein kivointa ihmistä täällä ! Anteeksi. - Eero
Vs: Raparperi Eero-kulta, ota nyt ihan rauhassa. Hengitä syvään ja laske vaikka... luulen, ettei kymmenen riitä, vaikka kolmeenkymmeneen (en oo kyl ite koskaan uskonu noihin laskemisasioihin). Vakuutan myös, etten ole kaikkein kivoin ihminen täällä vaan todellisuudessa lienen yks ilkeimmistä. Ai niin, en tarvi känniä näihin kuviin. Mulle riittää reipas pönttöys. Eikä meillä ollu totakaan tehdessä ollenkaan väkinäistä. Itse asiassa tytär (siis malli täs kuvas), joka joko kertoo, että yök, huono tai sitten "no, ihan ok", oli järkytyksestä hetken ihan hiljaa ja sitten totesi, että "no mut, on se ihan kiva". Tyttäreltä tuo on kehu.
Vs: Raparperi Mä oon todennäköisesti todellisuudessa kivoin tai ainakin yksi kivoimmista ihmisistä. T Jukka