Vs: Tammikuunyhdeksäs Ennenkuin heität noin varmasti syytöksen kuvan varastamisesta niin varmista että tietosi on myös tosi. Mulla on näyttää koneelta sulle RAWina alkuperäinen kuva ja olipa tuossa naapurikin kuvauspuuhiani katsomassa joten se siitä kuvan varastamisesta. Leimasit syyttömän ihmisen varkaaksi, olen todella loukkaantunut.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Kun kerta olet vieläkin sitä mieltä että olen harjoitellut varastetulla kuvalla niin kerroppa kuinka moni kuva tuolla http://pertinkuvat.1g.fi/kuvat/ on varastettu jostain niin käsitellään ne kaikki kerralla. On tuo jo sen luokan syytös että oksat pois, ehkä loukkaantuisit itsekkin, minä loukkaannuin senverran, että et ihan heti sitä anteeksi saa. Toivon että jos vielä tämän ketjun jälkeen tänne joskus kuvan laitan niin sivuutat ne huomiotta.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Tässä kuva josta kuun lainasin kysymättä juhanalappalaiselta lupaa koska kuva on minun itseni ottama 9.1.2009 klo 17:43:24 enkä aio vastakaan tuon tason herroilta lupaa kysyä omista kuvistani.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Varkaaksi syyttämisen tulkitsen kuitenkin niin että kunniaani on loukattu syvästi.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Tuota itekkin ihmettelin.. Kuu kun nyt kuitenkin "pääsääntöisesti" näyttää aina samaa puolta maapallolle päin...
Vs: Tammikuunyhdeksäs http://www.universetoday.com/guide-to-space/the-moon/moon-today/ eilinen kuun asento ei paljoa poikkea tämänpäiväisestä.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Tietääkseni kuu tarjoaa koko ajan samaa kylkeä maata kohden, eli ei ole ollenkaan ihme, että useampi kuvaaja saa sitä näpättyä tasan samanlaisen kuvan
Vs: Tammikuunyhdeksäs Minun kohdalta tässä on kysymys siitä että juhanalappalainen ei edes epäillyt, vaan suoraan syytti minua kuvan varastamisesta, jopa näytti sivun mistä olin hänen mukaansa kuvan varastanut. Noin törkeästä teosta pitää joutua vastuuseen.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Asiahan ei minulle kuulu, mutta olen sitä mieltä että juhanalla olisi anteeksipyynnön paikka. Lakki kourassa.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Kuvahan on mainio. Itekkin olen joskus väsäillyt tälläsiä lähikuvia joissa on kuu takana. Yksi ongelma niissä on tässäkin. Edessä on tarkka alue sekä kuu on tarkka. Välissä olevat asiat eivät ole tarkkoja. Tykkään tästä kuvasta. Ehkä kuun valon voisi tuunata vielä sinisemmäksi jotta se olis oranssin vastakohtana ja sointuis systeemin paremmin.
Vs: Tammikuunyhdeksäs Älkää nyt J:lle vihoitelko. On poitsulla opinnot vielä kesken. Miten se voisi tietää? Liittyi varmaan johonkin koulun tunnistustehtävään, joka nyt ei ihan mennyt kohdalleen. kapa
Vs: Tammikuunyhdeksäs ;D Mut asiaakin... pientä pidättäväisyyttä hektinenkin foorumielämä vaatii. Ei 'suu' vaahdossa näpytellä entteriä ku jotain hoksataan. Pieni taustaselvitys olis aika-ajoin paikallaan.