Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Tammi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Seppo R, 24 Heinäkuu 2019.

  1. Seppo R

    Seppo R Well-Known Member

    2 981
    1 882
    113
    Luultavast ahdistun luonnon selviämisestä. :)

    P1080750-2.jpg
     
  2. Est

    Est Well-Known Member

    16 914
    1 745
    113
    Kyllä tammi on aina paikkansa ansainnut.
    Itse olen istuttanut monia tammia.
    Osa kasvanut jo varsin komeiksi puiksi.

    Edit: Tottakai ne välillä voi kasvaa hieman hankalissakin paikoissa. Usein ne voi siirtää. Jalo puu. Suorastaan pyhä.
    Edit 2: Onhan se verannan laudoituskin tärkeä.
    Edit 3: Pihan grillialuekin voi olla joillekin lähes "pyhä".
    Edit 5: Ei ole tarkoitus väheksyä luonnon selviytymisestä, kenellekään mahdollisesti aiheutuvaa, subjektiivista tuskaa.
    Edit 6: Tsemppiä!
     
    Viimeksi muokattu: 24 Heinäkuu 2019
    Seppo R tykkää tästä.
  3. Seppo R

    Seppo R Well-Known Member

    2 981
    1 882
    113
    Istutin tammen tälle tontille muutama kymmenen vuotta sitten. Tämä on varmasti istuttamani tammen perillinen. Kohtasin sen tänään, kun siirtelin terassin pöytää. Että tälläinen tarina. :)
    Siinähän kasvaa. Mielenkiintoista seurata kumpi voittaa. Tammi vai rakentamani terassi. Veikkaan että luonto kurittaa terassia. Niinhän se aina menee, vaikka ahdistuneet muuta väittävät. :)
     
  4. Vinski

    Vinski Well-Known Member

    4 167
    339
    83
    Tammea terassilaudoituksessa. Ihanan ylellistä.
     
    Seppo R tykkää tästä.
  5. Matero

    Matero Well-Known Member

    412
    243
    63
    Sydän verta itkien jouduttiin pistämään iso vaahtera nurin ihmisen tieltä (viemäri, vesi ja lämmitys). Tarkoitus istuttaa syksyllä tilalle tammi. Taimi tulee enon saaresta. Toivottavasti saadaan tammi viihtymään sisämaassa.
     
    Seppo R tykkää tästä.
  6. niffe

    niffe Well-Known Member

    13 164
    502
    113
    Meidän jalava katkaisi tukimuurin ja nosti sen paikaltaan eli minä bettaan tammen puolesta, jos sellainen tilanne tulee vastaan :)
     
    Seppo R tykkää tästä.