Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Talvisota + muuta katu settiä (olin ulkona)

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 2 Maaliskuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
    Vs: Talvisota + muuta katu settiä (olin ulkona)

Jaaha pääsin Eeron viha listalle:D

2. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Et päässyt. Ei ole mulla semmoisia "listoja". En minä "vihaa" sinua yhtään. Miksi "vihaisin" ? Ei ole yhtään syytä niin tehdä.

Huono kuvapostaus vain sulta (mielipiteeni on tuo. Jos olisi ollut mielestäni paremmat kuvat arvioisin toisin). Pikkukoomista kotikatujen näpsyilyä. Sekavaa ukko, akka, oluttölkki, tolppa jne kuvakavalkadia.

Paitsi sen vanhan ukon kuva. Eikö kuvapostauksiasi saa rehellisesti kritisoida ? Ei
    rehellinen arvio ole "vihaa". Missäs se herran "äly" ...

Edit : Olen pahoillani jos loukkasin jättämällä epäansaitut kehut pois ...

3. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Just joo:D

4. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Joo joo... :D

Täällä keskitytään ihan liikaa henkilöihin ja liian vähän sisältöön, kuten kuviin ja ajatuksien jakamiseen.

Viha ei mielestäni kuuluu harrastesivustoille.

Jos täällä alkaisi jotain kirjoittelijaa tai näpsyttelijää vihaamaan - olisi ehkä syytä hakeutua asiansa hyvin osaavan mentaalilääkärin vastaanotolle ?

Mistä vainoharhat ?

Edit : Pusi pusi.

5. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Eipä tuossa mitään, en aikuisten oikeasti olisi halunnut sinua (tai ketään muutakaan henkilökohtaisesti) loukata, mutta minua ei kauheasti haittaa että et munia "puolusta", sillä en ihan kauheasti halua yhdistyä sinuun.
    Olen pitkään miettinyt yksäriä, missä kertoisin että en halua sinun puolustamista, mutta en ole keksinyt miten sen kertoisin ilman että loukkaanut.
    No näillä mennään, rapaa ja pahan oloa on varmaankin tulossa, parempi kuitenkin niin, kuin että puolustaisit.
    Jotta hyvä näin.

6. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Mitä "... et munia "puolusta"..." ???
    Vit*t mä puolusta kuin omia muniani !

Aikani säälin sinua kun olit niin yksin ja heikko, etkä oikein itseäsi älykkäämmille pärjäillyt sanailussa ja turhautumisesi sai kait haastamaan kaikille riitaa. Kun se kuvaamisesikin on aika ... no on mitä on ... ja se oli niin säälittävää se. Tein kyllä virheen. Mutta en mä sun muniasi ole koskaan ollut puolustamassa, enkä ikinä puolustakaan, kyllä se on jokaisen miehen oma tehtävä se.

Myönnän kehuneeni joskus kuviasi säälistä (kun kaikki muut haukkuivat (paitsi pari muutakin ilmiselvää sinunsäälijää, ilmeisesti krsitittyjä?)). Halusin antaa heikoimmalle porukasta edes lievää lohtua ja kannustusta) - muille en ole koskaan sitä tehnyt enkä tee/tekisi - muut kun ovat niin paljon vahvempia -onneksi. Ehkäpä olet kuitenkin sen verran "fiksu" että jotenkin - jollain ihme vaistolla - vaistosit sen (säälin) ja asia tuntui sinusta, Jari, vähän nololta ?
    Ikävä virhe minulta - olen pahoillani.

Mutta silti :

Käyttäydyit anteeksiantamattomaksi ja se on lopullinen mielipiteeni asiasta. Sitä ei höpinäsi enää muuksi muuta. Annan yleensä anteeksi vaikka minkä asian mutta sinä olet poikkeus. Tarkemminen selitä - se olisi julkisesti liian loukkaavaa eikä kaunista lainkaan. Ja mitään muunlaista kontaktia enkaltaiseesi koskaan tahdo. Toivottavasti ymmärrät ?

Mutta eipä tuolla nyt enää niin väliä ?
    Muni sinä ihan niin paljon kuin lystäät, omajulisteinen "nero".
    Moi vaan sitten ... :D
    -Erska

Edit : Yritäppäs jaksaa .. :[

7. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Ei jumalauta, meitä on moneksi.

8. Vs: Talvisota + muuta katu settiä (olin ulkona)

Siis oikeesti aikuiset miehet rauhottukaa nyt hyvän tähden! Ihmeellistä kinastelua täällä foorumilla ja nahkailua. Luulis nyt että ku on aika monta vuotta täällä samojen "ihmisten" kanssa keskustellu kuvista ni ois jo jonkinlaista tolkkua mutta kun ei niin ei.

En edes tiedä miks käyn lukemassa tänäpäivänä näitä juttuja ku on niin kiereetä:D
    No onneks jotku osaa olla asiallisia ehkä sen takia koen tällä foorumilla olevan vielä toivoa

9. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Olen viili pyttymäisen rauhallinen, enkä tappele kenenkään kanssa.
    Kommentoin rehellisesti Vatasen kuvia, ja Erska menetti maltinsa ties mistä.
    Kuten tuossa totesin aikaisemmin niin on ollut vaivaantunut olo erään "erikoismiehen" puolusteluista, jonka loppumisesta olen äärettömän helpottunut.
    Jos sen hinta on, jokunen vihan kirjoitus, niin kestän sen helposti;-)

10. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Ei kai sinua nyt sentään useampi ole ?

*elvetillinen ajatus.

Ja kaikki muut kuvat tässä räpsyketjussa ovat siis kehnoja paitsi se yksi vanhan ukon kuva. Se on ihan kiva mutta sen vuoksi että ukkeli on niin kuvauksellinen malli. Renesanssineron etusormi on vain vahingossa koukistunut lähes oikean aikaan ?

Porvoosta alkaa ansiostasi tulla, pikku hiljaa, maailman huonoiten mutta eniten kuvattu kylä ?
    Terveisin,
                TAITEILIJA

11. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Olet ymmärtänyt sen asian täysin väärin. Ei ollut kysymys "puolusteluista" (tarkoitit kai puolustamista ?). Kysymys oli kristillisen kasvatuksen ja lähimmäisenrakkauden parodisoimisesta. Ihan kevyeksi se oli tarkoitettua - ei sinusta voi ihmisenä pitää - eikä edes puolustaa vilpittömin mielin. Olet ollut kaikissa konflikteissa, joihin olet osallistunut, yksin syyllinen. Vain sinä. Valitettavasti tämä on kerrottava kun kerran yhä jatkat vittuilua, herra yksinkertainen. Luonteesi on lievästi ilmaistuna "hankala" ; Haukut muita ja haukut heidän kuviaan vuodesta toiseen - ottaen välillä pelkkää pelkurimaisuutta hieman sanojasi takaisin. Mitä iloa semmoinen itsellesi tuottaa, jatkuva kiusanteko ?

Sinun "puolustamisestasi" (kun et selittämättä ymmärrä) :
    Se oli sääliä ja huumoria (vaikeata ymmärtää ?) - kyllähän sinun luonteesi on ollut jo kauan varsin selvitetty tapaus : Yksinkertainen ja ilkeä.  Onneksi et ole kovin älykäs (ja noin ilkeä) - voisit olla jopa yhteisöllisesti vakavastikin haitallinen ...

Säälittävä tapaus vain.
    Mutta ihmekös tuo, Valittujen Palojen älyykkystesti ei ole aivan luotettavimpia ja sinun itsetuntosi pöyhkeys perustuu sellaiselle ...

Ja valokuvaajana olet aivan harvinaisen lahjaton. Aivan poikkeuksellisen nolo tapaus. Oikeinpa tunnetukkin siitä, yleisen naurun aihe, valitan :(

Taidanpa lopettaa, käykö se sinulle, "nero" ?
    Hei nyt vielä kerran ja tsemppaile jotenkin elämäsi kanssa.
    - E

Edit : Eikös rehellisyys olekin kaunista ?

12. Vs: Talvisota + muuta katu settiä (olin ulkona)

Ja lisää vettä myllyyn. Chill out est

13. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Loppu jo.
    Ukkeli kerjäsi sitä : Totuutta.  Vittuilee aina, mutta ansaitsee sentään kuulla totuuden ?
    Olen niin kiltti, että sen kerroin. Lievässä ja kaunistellussa paketissa toki. Kamalan huonoja kuvia ...

Heippa.

- E

14. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Voi herran jestas sentään;-)

Nyt on kaikki pilalla:(

Kuvamyrskyä:D

15. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Niin, talvisota, käsittämättömän huono "setti" ja kaikki ...

Mutta mulla on onneksi oikein mukava ilta ;-]
    :D

16. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Laskeskelet varmaan taiteesta saatuja rahoja?

17. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

En. Miten niin ? Mulla on tosi vähän rahaa - sekö on syy miksi en voisi olla taiteilija ?

Ai niin, sulle taiteilija oli semmoinen, joka tekee paskoja kuvia mutta onnistuu huijaamaan junteilta rahat pois.
    Itselläni on aivan erilainen näkemys asiasta. Ja tulee aina olemaan.

Enpä jaksa nyt enää noita sun taidekateuksiasi - enkä mitään muutakaan sinusta. No niin terve, rikas nero.

18. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63

Lukkoon tämäkin, perustelut voi lukea yltä.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.