Vs: Ketä äänestää Otsikon ja kuvan yhteys ei oikein aukea, onneksi päästä näkyy kuitenkin kasvavan uusia ajatuksia
Vs: Ketä äänestää Sinä olet jo ite kertonut kuinka ymmärrät. Se riittänee. Jokainen ymmärtää just niin paljon kun on sitä ymmärtämistä tällä hetkellä annettu. Voi myös ärsyttää se ettei tänään juuri ymmärrä. Sekin on luonnollista ja tähän kuvaan sopivaa.
Vs: Ketä äänestää Muusikko ostanut metsäpalstan ja ihailee ilman paitaa raivanneena kättensä jälkiä,selvä Perussuomalainen
Vs: Ketä äänestää Olen varma, että kyseessä on Suomen Maaseudun Puolue. Toisaalta olen varma, että kyseessä on Perussuomalaiset, sillä sen mytologiaan sopii paremmin suon laittaminen pelloksi käsipelillä. Oikeastaan olen varma, että tässä on kepulaista korpikansaa. Tosin olen varma, että Keskusta ei voi olla kyseessä, vaan jokin oppositiopuolue, sillä hallitus on vienyt paidankin kuvan kansalaisen päältä. Sinivalkoinen väritys kuitenkin varmistaa, että kyseessä on Kokoomus, joka tällä kertaa onkin kampanjassaan maalaisten puolue.
Vs: Ketä äänestää Kansa äänestää jaloillaan, kuka mitäkin ja osa persujakin. Mä veikkaan että kanada.
Vs: Ketä äänestää Nuori nainen etsii itseään alasti nurkassa - suomalainen äijä hakkuuaukean laidassa ilman paitaa äänestyskohdetta.
Vs: Ketä äänestää Joo, jos ei olis henkseleitä näkyvissä voi olla nykyinen sukupuolittomuusdigikerholaanen. ;o) Kiva että kerroit ettet pidä. Tykkään tästä. Ite olisin oikeesti tyytyväinen jos enemmän uskallettais sanoa en tykkää.
Vs: Ketä äänestää Ei tää oo mikään FB. Eikös täällä ole tarkoitus saada neuvoja ja opastusta. Ei voi oppia jos ottaa herneet nenään kun joku ei tykkää kuvasta. Tai antaa ohjeita....vaikka niitä ei voisikaan toteuttaa...enään...koskaan....ehkä joskus. Kannatan "ei tykkää" nappia.
Vs: Ketä äänestää Pitäs varmaan äänestää joko niitä kahta vanhaa jäärää jotka esiintyvät tässä kuvassa tahi sitten vihreitä, tai kokoomusta, vaikeeks meni. Plussaa siitä ettei ole keskeissommitteluun turvauduttu, tai en tiedä nyt toisaalta sitäkään, voisi olla jopa tehokeino.