Vs: Kiraffi Edistynyttä on se, miten kirahvi on letkulla kiinni lapsen otsassa. Myös taustalla savusta päätellen ilmeisesti oleva pieni tulipalo kannattaisi sammuttaa.
Vs: Kiraffi Myös luurangot tarvisevat ravintoa, sitä voi antaa kuvan kaltaisella tavalla, letkulla otsaan. Taustalla vanhat luurangot poltetaan lopullisesti tuonelaan, ne kaapissa olevat luurangot. Toisilla luurankoja on kaapissa enemmän, toisilla vähemmän. T Jukka
Vs: Kiraffi Tausta on todella hieno, samoin valonkäyttö Sen verran olen mvuoren kanssa samaa mieltä (tod harvinaista) että käsi joka kirahvin vetonarua pitelee saisi oll näkyvissä (ps. se on kirahvi)
Vs: Kiraffi En tiedä mutta nuo jutut huvittavat kerta kerran jälkeen vähemmän. Noh ehkä olen tosikko, epäsivistynyt tollo.No tällä kertaa ko henkilö sentään kommentoi itse kuvaa eikä jotakin epäolennaista sivuseikkaa... Kuvasta pidän, Jukkikselta oikein onnistunut otos, vaikka lavastetuksi sen jopa minä näen, Higg
Vs: Kiraffi Miten sä aina onnistunut. Nyt kun viimein olisi kontrastikkaan kauniita sävyjä, on lapsesta tehty H.R. Giger -tyyliin kirahviin kanssa symbioosissa oleva biomekanoidi.
Vs: Kiraffi Terve Jukkis Olen ihastunut lapsukaisen kauniiseen pään muotoon, valo on herkkä, samoin yläosan paita ja käsi. Mulla on paha tapa rajoilla toisten kuvia. Mekkokin on kaunis, mutta melko tumma, kuin taustakin. Kokeilisin itse vaaleutta, ehkä softaisisinkin. .. lopulta ajattelin, että jos jättäisi kaiken muun pois, katsoisi vain pyöreän maskin läpi, josta näkyis vain otsa, keskittyneisyys ja käsi, siis vain ylävartalo. Yrittäisi sitten poistaa narun kuvasta. minusta se olis hyvin kaunis sellaisenaan, herkän vaaleana, ilman lelua ym. terv Manual
Vs: Kiraffi Ahaa, piiloittelet sitä! Noh hyvin sopii, ja ei se vetonaru nyt niin hassusti mene kuin täällä esitetään, lisänä menee kuvassa, Higg