Vs: Kuva 007 Voin myöntää että en pääse lähelekkään näitä kuvia (ainakaan vielä). Ehdottomasti paraskuva mitä muista nähneeni nettilässä ikuna. Olisko kotisivusi osoitetta?
Vs: Kuva 007 Tajuttoman upea. Ei oikein keksi edes sopivia sanoja kuvaamaan tätä. Kerrassaan hieno, tyylikäs kuva.
Vs: Kuva 007 Todella hieno on. Uteliaisuudesta kysyn, onko nää kaikki sun omista ottamista kuvista vai rakennatko muista?
Vs: Kuva 007 Oletuksena että kuva ei ole oma, tippuu pisteistä 80%. Tuota pitäsikö ilmoittaa, jos ei ole oma kuva kyseessä ja kuuluuku yleensä olenkaan kuvat ja galleriat osioon? Siis onko oma kuva?
Vs: Kuva 007 Tämä kuva on rakennettu 5 kuvasta, joista 2 on ilmaiskuvia ja loput omia. Onko kuva siis jonkun muun, kun olen käyttänyt sen tekemiseen myös ilmaiskuvia?? Olenkin jo odottanut milloin joku sanoo, että nämä eivät kuulu tänne. Jari
Vs: Kuva 007 a. kysyin kuuluuko b. mielipiteeni on että jos valtaosa on muiden kuvia niin ei ole oma kuva. Siis jos tuo nainen ja majakka on muiden kuvaaamia, niin on vaikea kuvitella kuva sinun kuvaksi jos olet liitänyt tuon kortin ja lintuja, <COLOR color="red"]mutta kuten sanottua tämä on vain minun mielipiteeni, eikä sinun tarvitse siitä välittää.</COLOR>
Vs: Kuva 007 Minustakin keskustelu siitä koska kuva on oma, kun kaikki elementit eivät ole omia, on mielenkiintoinen, vaikka on aika vaikea vetää täsmällistä linjaa kuinka asia on. Henkilökohtainen mielipiteeni menee niin, että kuvan keskeisten elementtien, eli pääkohteen/kohteiden pitäisi olla omaa tuotantoa, että itse kokisin kuvan "omaksi". (Samaa kai Jari yllä jo omasta mielipiteestään kertoi, vain eri sanoin luulisin) Virallisesti ylläpitäjän mielipiteenä sanoisin, että kuva on "riittävän oma", vaikka jokainen kuva olisi muiden ottamia kun kuvan on itse kokonaan koostanut, lopputulos on siis oma näkemys ja kokonaan uusi yksittäisiin nähden.. Eettisesti kuitenekin olisi kohtuullista, että edes joku elementeistä olisi itse kuvattu. Muidenkin kuvia saa esitellä, mutta vain linkkinä. Ja silloin ei oikea paikka olisi kuvat ja galleriat, vaan joku muu osa jossa keskustellaan valokuvista tai näyttelyistä. Edittiä: Minusta ilmoittaminen ei ole edellytys lainakuvien osalta, mutta toki hyvä tapa, koska usein katsojat kokevat, että lainaosat pitäisi kertoa.
Vs: Kuva 007 Tämä ei liity varmaan mihinkään, mutta ajattelin onnitella hienosta avatar-kuvastasi, jossa olet kuvannut itsesi Ferrarin varikkomuurilla.
Vs: Kuva 007 Oot vain kade, kunhan (jos)(tuskin) tulet itse huippukuvaajaksi, niin pääset itsekkin mailan silmäätekevien joukkoon. Lepakko luuranko linja tuskin tuota tuotaa, koita vaikka jotain pehmolelua seraavaksi ja taitavat käsitelyt siihen?