Vs: Kuu Eka on hieno vaikka minua mietyttääkkin näiden värilämpötilojen ero. Usein ymmärtää että kuun valo on sinistä ja muu valosaaste keltaista. Miltä näyttäis jos värilämpötiloja vaihtais?
Vs: Kuu Erilaiselta, eka kuva on hyvä. Kuu on kuulemma ruosteenpunainen ja niin erilainen.. kakkonen on huono
Vs: Kuu Totta kait näin on. Mä näin asian myös toisenlaisena ja halusin asian nostaa esille. Teinkö väärin?
Vs: Kuu Tykkäys molemmille. Kuun värikeskusteluun, sen verran, että kuun väri riippuu sen asemasta maahan nähden. Lähellä horisonttia, siis noustessa ja laskiessa, kuu näyttää hyvinkin keltaiselta, jopa punaiselta ja korkealla taivaalla möllöttäessään se on väriltään melko sininen. Tuo johtuu maan ilmakehästä ja valon siroamisesta. Kun kuu on matalalla valo kulkee ilmakehässä pidemmän matkan ja sininen valo, jonka aallonpituus on lyhempi kuin punaisen, siroaa ympäriinsä ja silmämme tavoittaa lähinnä nuo punaiset aallonpituudet.
Vs: Kuu Ylempi kuukuva on herkkä. Hieno. Alemmasta en osaa sanoa. En oikein hahmota sitä mihinkään. Mut tod.näk. johtuu minun rajoiteista katsoa sitä..