Vs: Ravintola illalla Jos kuvassa ei katsojalle ole pointtia, niin sitten siinä ei sitä ole. Katsoja on kuningas. No, sillä varauksella, että mitä asiantuntevampi ja rehellisempi katsoja / kuulija / lukija on, sitä enemmän hänen kommenttejaan, olivat ne positiivisia tai negatiivisia, arvostetaan. Ja sitä enemmän hän itse saa näkemästään / kuulemastaan irti. Mutta joo, jos sinulle ei ole pointtia, niin sitten ei ole. Näin se menee
Vs: Ravintola illalla Kiitoksia hyvästä ja asiallisesta kommentista. Kaikki kirjoittamasi on sinällään aivan kohdallaan Odottelin tuossa jonkin aikaa, mutta ravintolassa ei kerta kaikkiaan enempää tapahtunut Mukana ei ollut Mamiyaan tuolla kertaa muita laseja, mutta ajatukseni oli tuon ravintolan pienen ja valoisan sisätilan kontrastiksi näyttää paljon tuota monella tapaa "sekavaa" ulkomaailmaa. Niin että tuo sommittelu on tällä kertaa hyvinkin harkittu. Sinun ehdotuksesi on toki aivan yhtä perusteltu. Värilämmöt on kyllä sillisalaattia, aivan totta. Sekään ei oikeastaan minua täthän asti suuremin haitannut, mutta nyt... Ehkä todellakin voisin nuo vasemman laidan vihreät valot laittaa järjestykseen ja katsoa miltä näyttää. Toisessa perässä minulla oli mustavalkoinen, joten tästä on kyllä myös sellainen versio.
Vs: Ravintola illalla Mustavalkoinen on tuollainen, sama kamera, lasi ja suljinaika, filminä Ilfordin Fp+ Adonalissa 1+100 tunnin standi. Itse tykkään kuitenkin tällä kertaa värillisestä enemmän.
Vs: Ravintola illalla Valotus on lie paras mahdollinen(en tiedä mixausta onko) , paljon paskempia kuvia satelee tasasen väliajoin. Postaan tasasen väliajoin