Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Talvi Toscanassa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana East, 22 Syyskuu 2008.

1. East

East Member

204
    0
    16
    On ollut täällä joskus mustavalkoisena, mutta tökkään nyt uudestaan värillisen version.

Osuuko edes sinnepäin?

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Vs: Talvi Toscanassa

Voishan tuolla talvellakin käydä...

Hyvä syvyysvaikutelma. Pikkasen toi etualan muurinpäällyksen reuna, tumma osa pistää silmään ja katse menee myös valkoiseen autonperään. Eli lirppu vasemmasta reunasta pois. Mut noin muuten... katseltava kuva.

3. Vs: Talvi Toscanassa

Rajaisin itse eri tavalla, mutta sävyt ovat mielestäni todella hienot ja arvoitukselliset. Pidän kuvasta, mutta se ei tällaisenaan vielä puhkea täyteen kukkaan.

4. East

East Member

204
    0
    16

Jeps, talvella on vähän turisteja, mutta vaatetta kannattaa ottaa, kukkuloiden päällä on todella kylmä. Tuonkin kuva-alan vasemmalla puolella oli maassa sentin verran lunta.
    Niin, jostain syystä huomasin tuon vasemman reunan vasta kun olin laittamassa kuvaa tänne... mutta silloin kyllä tökkäsi silmään. Lisäksi valkoinen rakennus näyttää minusta olevan liian keskellä, mene ja tiedä.

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Autonhan saa pois pikkasen photaroimalla. Pehmeys on kiva, mutta kaivaisin terävyyttä ja kontrastia hieman takaisin noista vaaleista taloista. Suoristaisin kyllä nuo talotkin, ei kai ne oikeasti noin kallellaan ole? Ainakaan kaikki?

Värimaailma hieno, tykkäsin, mutta hieman vielä viilaisin. Taivaaseen, ainakin yläosaan lisää sävyjä. Ainekset kohdallaan.

kapa

6. Vs: Talvi Toscanassa

Juu, edellinen sanoi kaiken sanottavan. Pehmennys on kuvassa kiva, muta jos mikään ei ole terävä, alkaa hieroa silmiään ja asia häiritsee.

7. Vs: Talvi Toscanassa

Kiitos kuitenkin piristävästä, pehmeästä kuvakokemuksesta... sen kaiken tämänpäivän yliterävoitetyn /-saturoidun "suorituskuvien" keskellä. Suoristus, niin mulle "se olis siinä".

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kyllä, miellyttää silmää kaikessa rauhallisuudessaan. Komea kuva.

9. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Kyllä mä tämän kuvan perusteella Toscanaan talvella lähtisin vaikka kaatuukin mun silmissä vasemmalle. Autoa en edes huomannu kuvan sivussa ja sitä piti oikein etsimällä etsiä, että missä :D!