Vs: Keinuun kutsu Nätti. Todella hienot sävyt. Tässä on tunnelmaa. Ilmeisesti kuva on digistä tehty, voitko paljastaa kuinka teit tuon "toonauksen"? Pienenä kritiikkinä alaosa, mielestäni kuva paranee kun siitä rajaa alaosasta varjot pois.
Vs: Keinuun kutsu todella nätit sävyt ja kaunis kuva muutenkin. paitsi joku tässä mua häirii.. oisko fiilikseen nähden hippusen liian terävä tai jotain.. fiilis kaipais ehkä utuisuutta tms.
Vs: Keinuun kutsu Jep, digistä väännetty ja virtual photographerin "brownie" toiminnolla. Sen jälkeen pieni "hienosäätö" fotarin brightness/contrast säätimellä. Utuisempi versio löytyy väreissä, tässä.
Vs: Keinuun kutsu (+2 softia) Mun mielestä eka versio on paras, oikeastaan hemmetin hyvä. Kertokaahan nyt meille maalaisillekin, mikä se A:lla alkava puisto on?
Vs: Keinuun kutsu (+2 softia) Kiitos, pitänee etsiä paikka, jos tästä vielä tulee lähdettyä tuonne syrjäsempään Suomeen
Vs: Keinuun kutsu (+2 softia) Mulla on silmät jotenkin tänään vähän sumeat ja luin että otsikossa oli "Kainuun hutsu". Anteeksi! Eka versio on minunkin mielestä paras.