Vs: mv negasta väriksi Koita kestää,suomalaisia tyttöjä.Verrtaa väriä mv versioon.Mutta helppoo tää ei ole,oletko kokeillut? t kimo
Vs: mv negasta väriksi Hei ihan oikeasti, se oli rehellinen palaute fiiliksestä joka luullakseni syntyy nimenomaan kuvan väreistä. Mahdollisesti värikontrastista veden värin kanssa.
Vs: mv negasta väriksi Tottakai,kiitos palautteesta mutta kun suora keskipäivän auringonpaiste käy pikkutytön iholle niin oikeesti Suomalainen pikkutyttö (siis suomalainen suomalainen)näyttää värikuvassa lakanalta.Mikäli olen suurinpiirtein oikeassa. Toistan vielä että kritiikki on tervetullutta ja omia versioita voi laittaa tähän jos on.
Vs: mv negasta väriksi Rohkeutta vaan ja kokeilua. Iho ehkä kaipaisi jotain värisävyä myös. Ihan siistihän tuokin jo on, mutta ... jotain puuttuu. Liian varovainen ja siisti käsintehdyksi? Taiko vain se että kuin olisi nyt vain osittain väritetty ja osin mv. Joo siis laituriinkin sopivaa sävyä vaan! Saattaa olla muitakin mielipiteitä?
Vs: mv negasta väriksi Veden väri ei tunnu olevan oikein kohdallaan. Sekin on haaleampaa, ehkä aavistuksen vihertävää. Riippuu tietysti.
Vs: mv negasta väriksi kokeilin vielä kerran hiukan säätää.Oikeesti tää on paha paikka.Suosittelen testaamaan ja kuvia kehin t kimo
Vs: mv negasta väriksi Hiljainen sivustaseuraaja voi miettiä, miksi jälkikäteen värjättyä verrataan mielikuvaan realistisesta värimaalmasta, kun niin ei ole tehty aiemminkaan, kun väritys tehtiin vedokseen, mutta jää pohtimaan asiaa itsekseen.....
Vs: mv negasta väriksi Mulla ei yksikertaisesti riitä taito parempaan.Kannattaa kokeilla kotona jostakin mv negasta harjoittelua tai mv digistä "käsin" värjäämällä.Hyvä pointti juhaa.
Vs: mv negasta väriksi Onhan tämä ihan helkkarin hyvä lopputulos. Mitä näitä värjättyjä mustavalkoisia olen nähnyt, niin ei ne koskaan ole "realistisia" saati samanlaisia mitä nykyaikaisella digikameralla samasta tilanteesta tulisi.