Vs: " Vahva Sälli " ? Vetääkö tuo koira kumivenettä, vai uiko kohti? Itse tapahtuma jää rajauksen takia täysin epäselväksi, kuva toimisi jos toiminnasta saisi jonkunlaisen hajun.
Vs: " Vahva Sälli " ? Kyselyn kysymystä voisi arvioida kriittisesti: [QUOTE> [/QUOTE] Vastausvaihtoehdot tuntuisivat sopivan paremmin johonkin muuhun kysymykseen. Toisekseen, nykyisin oikeat vastausvaihtoehdot olisivat yleensä kysymyksestä riippumatta: * HDR? * Shadow/Highlight?
Vs: " Vahva Sälli " ? Juu ja anteeksi : Jäi väärä otsikko ja tuli , hieman väärä , kuva. Tarkoitus oli : " Koiruus kyllä tuo venettä vepe - treeneissä ; olisi pitänyt rajata paremmin, eikö niin ? Kun olen ensikertalainen täällä ja en mikään ammattilainen...
Vs: " Vahva Sälli " ? Tapahtuma jää kovin kauas, eli jalka- tai optista zoomia käyttöön. Tai sitten saakelisti isompi kuva, joka taas täällä ei ole mahdollista.
Vs: " Vahva Sälli " ? Kiitosta. Kommenteista. Kun täällä se perinteinen kinari ( ei digi ) , olisin laittanut paremman rajauksen , mutta vie älysti tilaa / en - vielä - hallitse noita kuvankäs.ohjelmiakaan kovin hyvin... AiNA ei jaksa kantaa pidempää putkea mukanaan.....
Vs: " Vahva Sälli " ? No, niin warmaan. MUTTA : Kun on kyseessä kuitenkin nk. " tekemisen meininki ", eli kohde ja itse työ aika vauhdikkaita....