Vs: Talven heikko ote Salonjoen alajuoksun rantakaislikosta löytyneen hapertuneen kameran muistikortista onnistuttiin pelastamaan ainoastaan tämä kuva..
Vs: Talven heikko ote Värit ja valot on kauniit. Lisäksi mietin, että minkälaiselta jäälautan reunalta kuva mahtaa olla otettu... Sommittelussa minua hämää se, että kuva on melkein, mutta ei aivan symmetrinen. Vähän kameraa oikealle, niin symmetria olisi ollut kuuta lukuunottamatta täydellinen.
Vs: Talven heikko ote Minua ei tässä hämää muu kuin se että kuva ei kelvannut, vaan piti lehteen painaa paljon huonompi vaakakuva ;-)
Vs: Talven heikko ote Jaa mun mielestä toi vähän sivussa oleva kuu ja vähän sivussa oleva muu tasapainottaa kuvan niin, että se on just sopivan epäsymmetrisen symmetrinen.. Mulle taas tuli mieleen, että se lennokki olisi tipahtanut jäihin kesken kuvauksien...
Vs: Talven heikko ote Minulla oli äsken yhdet kuvat (6 kpl) lehdessä. Olivat rajanneet ja pilkkoneet ne ihan pilalle :-( Vähän harmitti, mutta minkäs sille voi. Lehteä tehtäessä ovat usein iloisia jos tarjolla on sekä vaaka että pystykuvia. Monesti sivun taitto asettaa aika tiukat ehdot... Jos haluaa kuviaan käytettävän, niin varminta on ottaa jokaisesta aiheesta kummankinlaisia kuvia.
Vs: Talven heikko ote Juu, mutta olisihan tuostakin saanut vaakakuvan kun olisi leikannut vaan kuut pois taivaalta, ja olisi silti ollut parempi kuin se minkä painoivat. No mitäs tarjosin huonoja, oma vika ;-]
Vs: Talven heikko ote Kun tämä nyt näin hyvältä näyttää, niin tuskin se vaakukuvakaan sentään huono oli. Harvoin näkee jäidenlähtöä tammikuussa ;-)
Vs: Talven heikko ote Tunnelmallinen kuva. Jotenkin lämpimän oloinen vaikka varmaankin oli kylmä kuvaushetkellä.